תודה????

שקט

01/05/2016 552 צפיות אין תגובות
תודה????

שקט,שקט הוא משהו שאין איך להסביר אותו,שקט הוא פס של צליל שלא שומעים בו כלום. שקט זה מקור החיים שלנו בעצם.בכל יממה בחיינו אנו מייצרים שקט.כשאנחנו ישנים,כשאנחנו אוכלים,בעצם בכל הדברים שאנו עושים יש שקט. מהרגע הראשון שלכם כגרעין קטן עד הנשימה האחרונה שלכם.השקט הזה כששומעים את הדופק בבטן אימכם עד השקט הזה כששומעים את הדופק פוסק,הרגע הכואב הזה,השקט הזה…
שקט יכול להביא על הרבה דברים בכל כך הרבה צורות.
השקט המביך,השקט הרע שנוצר אחרי ריב,השקט הטוב אחרי יחסים מיוחדים,השקט הזה לא יכול להיווצר ככה בלי שום סיבה,השקט של אנשים שלא יכולים להוציא צליל מפיהם,השקט שאנשים יוצרים על ידי רגע אינטימי.
שקט היא מילה קטנה למעשה גדול.כמה זמן אתם יכולים להיות בשקט? מבלי להוציא הגה מפיכם? 98% מהאנשים שבריאותית יכולים לדבר לא מסוגלים לשרוד 3 שעות מבלי לדבר עם מישהו.אך תחשבו אל ה2% מהאנשים שלא מסוגלים לדבר,מה הם יעשו? כל חייהם הם ישבו בשקט על המיטה,בלי יכולת להביע את רגשותיהם במילים,משתוקקים לרגע הזה שמישהו יבוא ויגיד להם:״הנה אתה יכול להתחיל לדבר עכשיו״. כך גם קשור לכל המוגבלויות שאנשים נולדים איתם או מקבלים במהלך חייהם.אנשים שלא יכולים לראות,לשמוע,ללכת ועוד. יש גם אנשים עם משקל עודף,תת משקל. יש אנשים מכל הסוגים. אבל אלה שמצבם יציב לעומת אחרים מרשים לעצם ללעוג לאנשים כאלה ואחרים.בדור שלנו אנשים שמצבם יציב לא מבינים איך זה להיות עם משהו ששונה מהם. אנשים כאלה לא מבינים את הכאב בעובר בגופם כל יום וכל שעה.עיזרו לי לעביר את המסר הזה לאחרים.שכל מי שעשה זאת בכוונה או בלי כוונה יבין מה הוא עושה ויפסיק את זה. כולנו צריכים לקבל את השונה גם אם אנחנו רוצים וגם אם לא. אף אחד לא מכריח אתכם לדבר/להיות חבר של אף אחד.אך אל תלעגו לו,אל תשפילו אותו,אל תדרכו עליו.תחשבו אם מישהו היה עושה לכם את זה.איך הייתם יוצאים מושפלים,מבוכים. הייתם רוצים ללכת הביתה לנעול את עצמכם בחדר ולא לצאת לדבר אם אף אחד. זה מה שקורה לאנשים שלועגים להם. תבינו. זה כל מה שאני מבקשת.אל תיהיו אנוכיים,תחשבו גם על אחרים,תיהיו סובלניים. לפעמים צריך להקשיב לא רק לשמוע. בבקשה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך