moran-direction
אני לא שמה את זה בקטגורית מפורסמים כי הסיפור הוא לא עליהם הוא עלי אבל השינוי הוא בזכות הלהקה, ולכן זה לא בקטגוריה מפורסמים :)

תודה לך, על הכל! אתה שינית את חיי

moran-direction 24/08/2013 3102 צפיות 18 תגובות
אני לא שמה את זה בקטגורית מפורסמים כי הסיפור הוא לא עליהם הוא עלי אבל השינוי הוא בזכות הלהקה, ולכן זה לא בקטגוריה מפורסמים :)

אהוב שלי,
נשמה שלי,
חיים שלי,

תודה,

תודה על הכל,

על זה שאתה מעלה חיוך על פני,

על המילים הנכונות והתמיכה,

אתה גורם לי לרצות לחייך,

ועל זה אני מודה לך,

בלעדייך אני לא יכולה לתאר מה היה קורה לי

הייתי משתכרת, מעשנת, מידרדרת לאלימות,

ומי יודע מה עוד היה קורה.

אבל כשהכרתי אותך, הכל השתנה,

למדתי לחייך,

למדתי לשמוח ולצחוק מהכל,

למדתי לא להיעלב מאנשים,

למדתי להיות חזקה,

לא לוותר אף פעם,

להילחם על הכבוד שלי,

להילחם על העקרונות שלי,

לדעת לכבד אנשים,

לא לפחד, להיות חזקה,

להיות בטוחה בעצמי,

לא לפגוע באנשים כמו במטרות,

להודות ולהסתפק במה שיש לי,

לתת לעולם לקבל אותי איך שאני, וללמוד לקבל את העולם איך שהוא!

ולכן אני כותבת לך את זה, כדי להודות לך, על זה ששינית את חיי והצלת אותי,

אתה מדהים ואני מאחלת לאנשים חברים כמוך!

תודה לך, על הכל!

אתה פשוט מדהים!

אתה הצלת אותי,

אני כל כך שמחה על היום בו הכרתי אותך!

תודה!

טוב אז זה קטע שנכתב בלילה כששמעתי שיר שריגש אותי,
זה מוקדש לכמה אנשים מדהימים שהכרתי לפני שנה או יותר, אנשים שלא מכירים או יודעים על קיומי אבל שינו את חיי,
מדובר על להקת וואן דיירקשן,

אבל לפני שכולם קופצים ואומרים שזה סתם בגלל שאני מעריצה אובססיבית, אני רוצה להבהיר שזה ממש לא נכון! הם אנשים מדהימים ומכל אחד לקחתי לקח אחר לחיים והשתנתי לטובה! ובהמשך אתן לכם קצת ממה שלמדתי מהם!

לפני שהכרתי אותם החיים שלי היו די משעממים ועצובים, אבל שהתחלתי להאזין ללהקה הכל לאט לאט השתנה, למדתי להכיר את הבנים המדהימים האלו וללמוד מכל אחד מהם דברים שונים ששינו את חיי, החמישה האלו, הארי, ליאם, נייל, לואי וזאין הם החמישה בנים ששינו את חיי! מכל אחד מהם למדתי משהו אחר ששינה את חיי!

מזאין למדתי שאני יפה! שאני תמיד מדהימה ולא משנה מה אומרים עלי! ולמדתי אתת זה ממנו בגלל שידוע שהוא אוהב שאומרים לו שהוא חתיך וכו'…

מלואי למדתי לחייך! לצחוק! להינות מהחיים! לואי השובב הזה צוחק על כל דבר ומתבדח כל הזמן! ולקחתי ממנו את זה, אני למדתי לשמוח ולצחוק!

מליאם למדתי להתגבר על כל מי שפוגע בי! התגברתי על הבריונות שחוויתי בדומה לליאם ומאז פשוט כל עולמי השתנה!

ומהארי ונייל לא למדתי הרבה [בלי להעליב הם אנשים מדהימים!!] אבל מה שכן למדתי זה לא להתייחס למה שאומרים לי ופוגע בי כמו שאומרים נגיד על הארי שהוא גיי, ומנייל למדתי משהו שתמיד היה בתוכי וזה הילדותיות והשמחת חיים, נייל כל היום צוחק והוא ממש כמו ילדון קטן שרק לומד להכיר את העולם!

מה שרשמתי זה ממש טעימה קטנה ממה שהם נתנו לי בחיי ואני מאחלת לכל אחד למצוא את הבן אדם שהוא המודל לחיקוי שלו וללמוד לקחים לחיים!

אני מודה לכם על ההקשבה ותמיד שמחה להערות אבל בלי להעליב…..


תגובות (18)

אני לא יודע מה כתבת ועל איזו להקה אבל מאחר שאני זמר כמעט על כל שיר אני מגיב וגם כותב ורציתי להגיד לך שאם מישו שינה אותך זה לא הם או הוא זו את כי השינוי לא היה מגיע אם את לא היית רוצה להשתנות זאת אומרת את שינית את עצמך לא אף אחד אחר שתעשי חשבון נפש עם עצמך תביני למה אני מתכוון והשיר שכתבת הוא נחמד לא הייתי אומר שבתור משוררת תצליחי אבל זה שיר טוב כי זה בא מהלב ובגלל זה אהבתי במקום כל הסיפורים על המפורסמים שאני לא קורא בכלל כי אני קורא סיפורים שבאים מהלב סיפורים שיהיו מפורסמים בזכות עצמך לא בזכות אחרים מקווה שיש מבינים:)

24/08/2013 04:05

טוב מדובר על להקת וואן דיירקשן וכן הם שינו אותי כי כל מה שעשיתי היה בהשראתם בלבד, דרך אגב זה לא שיר זה סוג של סיפור קצר וגם לא עשיתי אותו עם חרוזים ולא עשיתי אותו במטרה שיהפוך לשיר [רק שתדע אבל זה פרט שולי..], אם שמת לב רשום מה למדתי והפנמתי מכל אחד מהם….

24/08/2013 04:14

טוב.. אני אמרתי את שלי ויהיו עוד כמה שיסכימו איתי מבטיח לך

24/08/2013 04:16

וואו!
אני בדיוק כמוך!
גם אני למדתי לחייך בגלל לואי
ומליאם למדתי להתגבר על כל מי שפגע בי (והיו מלא, ועד עכשיו יש)
וואן דיירקשן לימדו אותי כ"כ הרבה, ובגלל זה אני סוגדת להם פוראבר!

24/08/2013 04:17

גם אני ! מגיע להם כבוד גדול על הכל!

24/08/2013 04:18

אני מסכימה איתך(:
ועוד משהו קטן אל תשימי לב למה שאיתי אמר הוא סתם חש וכן איתי אתה יכול להעלב, אתה ממש פגעת בי אז עכשיו תורי לפגוע בך חחחחחחחחחח (אני לא באמת כל כך רשעה אני לא יודעת מה עובר עליי).
מורני אני יכולה להגיד לך שמיליוני בנות ניצלו בזכות הבנים המדהימים האלו וכמה שהעולם יגיד שזה לא ככה אני חושבת שזה כן בגללם(:

24/08/2013 08:30

אני יודעת שמעתי על הרבה שנעלבו ממנו אז לא פיתחתתי איתו ריב למרות שתכננתי אבל חבל על המאמץ שלי…. כמו שרשום למדתי להתעלם ממי שפוגע בי וכן נפגעתי שהוא רשם שאני לא יהיה מחברת אבל התעלמתי שמה עליו פס מי הוא בכלל שיחליט מה היכולות שלי ואם אני יכולה להיות מחברת?! ואני שמחה שאהבת :)

24/08/2013 08:33

יופי אני שמחה שהתנהגת בחוכמה(:
אני יסביר לך את זה קצר!!!
הוא לא יודע לפרגן! כל דבר קטן לא טוב הוא לא אוהב וזה מחרפן אותי!
רבתי איתו לפני שבוע בערך ואני ממש שמחה שאני לא מדברת איתו כי ככה יש לי פחות כאבי ראש………….

24/08/2013 08:38

שמעתי לא זוכרת ממי שלא הגיבו לו על אחד השירים אז הוא התנהג מגעיל ושמתי לב הרבה פעמים שהוא מגיב למשהו אבל רק דברים רעים…

24/08/2013 08:40

חחחחחחחחחחח כן זאת ההיתי אני נראה לי(:
לא הגבתי לו על כמה שירים והוא אמר לי שהוא לא צריך "מעריצה" כמוני והתחיל להגיד עד כמה הצביעות שלי מעצבנת אותו….(איתי אם אתה קורא את זה תתמודד בנות מספרות הכלללללל אחת לשניה חחחחחחחחח) זה לא שיש לו באמת מעריצות, הוא רק חושב ככה, זה שהוא יודע לחרז מילים יפה לא אומר שצריכות ליהיות לו מעריצות……..

24/08/2013 08:47

חחחחחחחחחחח כן זאת ההיתי אני נראה לי(:
לא הגבתי לו על כמה שירים והוא אמר לי שהוא לא צריך "מעריצה" כמוני והתחיל להגיד עד כמה הצביעות שלי מעצבנת אותו….(איתי אם אתה קורא את זה תתמודד בנות מספרות הכלללללל אחת לשניה חחחחחחחחח) זה לא שיש לו באמת מעריצות, הוא רק חושב ככה, זה שהוא יודע לחרז מילים יפה לא אומר שצריכות ליהיות לו מעריצות……..

24/08/2013 08:47

הוא כל הזמן אומר שהוא זמר מלחין ומשורר [דמייני שאמרתי את זה בקול מעצבן חחח] יאאא כמה אפשר להשוויץ?? עזבי מחפש צומי

24/08/2013 08:54

חחחחחחחחחחח הוא שולח לכל המעריצים שלו, שירים בווטאפ איך שלא רושמים את זה………………………………….. בקיצור דביל ישאר דביל תמיד!!!

24/08/2013 08:56

למה נותנים לו את הטלפון? את נתת לו? זה ממש טעות לעשות את זה

24/08/2013 09:00

לא אין לי סמארטפון יש לי נוקיה מעפן רגיל חחחחחחגם לא ההיתי מביאה לו ואם הוא באמת פדופיל כמושהוא אמר לי שאומרים עליו? חחחחחחחחחחחח אני רשעה(:

24/08/2013 09:04

שמעי קראתי עכשיו סיפור של מישהי שהוא והיא מתכתבים בתגובות והוא ממש פסיכי הוא אומר לה שאם היא רוצה שהוא יקרא היא חייבת להגיב על השירים שלו ולהוסיף אותו לדמות בסיפור שלה איזה חוצפן הייתי מעיפה לו סטירה מה הוא חש את עצמו??!! כדאי שתזהירי את הילדה כי גם הוא ניסה לקחת את הטלפון שלה ועכשיו הם הולכים למייל היא כנראה לא מכירה אותו תזהירי אותה!!

24/08/2013 09:07

:( זה כל כך אני אוףףף זה מדהים נורא אהבתי !
באמת שזה יפה וכל כך נכון ♥ לאביו אינסוף !

25/08/2013 07:13

שמחה שאהבת :)

25/08/2013 11:14
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך