תודה

תעצרו הכללל

20/11/2015 610 צפיות אין תגובות
תודה

הכל משתנה לי בחיים ..התקופות החברים הזמן השנים הדקות והשניות שלנו משתנות כל רגע שאנחנו חיים אם למשך תקופה ארוכהה כל כך אהבתי אותך עד אין סוף נכון חשבתי זה לנצח ואז התקופה שלנו השתנתה ניכנסתי לתקופה חדשה כדי לצאת מכל הרגשות שאגרתי איתך גם התקופה עם הבן אדם החדש לא עשה לי טוב .. ואני מוצאת את עצמי  בתוך מחזוריות שאני לא יוודעת איך לעצור אותה איך לעצור את הזמן עוד כמה חודשים פשוט וקצת המחזוריות הזאת תעלם לי מהחיים ואני מפחדת ליפול לתוך המיים העמוקים כולם מפחדים מהחיים החדשים אני עוד יותר.. אתה חסר לי אני מודה אתה חסר פשוט. עד כמה שאני רוצה לסיים ללמוד לא רוצה לעזוב אותך לא רוצה להתגייס לעזוב את הבית אני עדיין הילדה הקטנה פלור עם הפוני בובה … הילדה הקטנה שבוכה מכל סטצינה של אהבה וחיוך קטן מסדרה אני מפחדת אני מפחדת ואין לי מושג למה אני מפחדת לאבדד אותכם יב2 את שושנה את בן את שובל את ירין את גיא חח את כלכם …שהזמן יעצור ויפסיק לרוץץ תעצרו את הזמן הוא עומד להרוס לי תקופה הכיייי יפה איי פעם !!תעצרו הכללללל ותהנוו מהחיים הקצרים שיש לכם בידיםם תהנו מללמוד למבחנים תהנו מלשבת עם החברים תהנו מלריב ולהשלים איתם כי לא בטוח שתמשיכו איתם בחיים יותר אחרי יב אני יהנה מבטיחה..


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך