תפיסת היופי של היום

noam^^ 18/08/2015 762 צפיות 8 תגובות

היי
אז אני נועם ויש לי משהו להגיד . חשבתי דיי הרבה והגעתי למסקנה שאם לאנשים יש דעה כלשהי שיצאו החוצה ויצעקו אותה ברחוב בלי לפחד מה אנשים אחרים יגידו כי זה הדעה שלכם! ואף אחד לא יכול להגיד לכם שהיא לא נכונה.
הדעה שלי שאני רוצה לדבר עלייה פה היא כמו בכותרת – תפיסת היופי בימנו
מה היא התפיסה? רזון." ככל שרזה יותר ככה יפה יותר " " היא רזה אפשר לצאת איתה " " אסור לנו לאכול בציבור כי הבנים לא אוהבים אתזה …כי נצא שמנות"
כולנו מכירות את המשפטים האלה . הם נכונים? לא! אני בטוחה שהם נראים כמו הדבר הכי נכון בעיניים שלכן בעיניים שאומרות שכשרואים לך את הצלעות זה יפה , וכשאת אוכלת בשירותים זה בסדר , וכשאת מפחדת לעלות איזשהי תמונה בשביל שלא יחשבו עלייך שאת שמנה רק כי אין לך רווח בין הרגליים.
כן טוב.. אני לא כועסת עליכן כי זה לא אשמתכן
איזה בת תמות מרעב אבל לא תאכל רק בגלל עצמה? בלי שום סיבה מהסביבה?
הסיבה היחידה היא הסביבה! זה הגורם להכל
זה החבר שאומר שהוא ייפרד אם תעלי במשקל = גורם להפרעת אכילה!
זה אחת שצועקת עלייך ששמנת רק כי הג'ינס מלפני שנה כבר לא עולה עלייך יותר (למרות שזה בסך הכל אומר שגדלת. את נערה מתבגרת את גדלה ככה זה עובד וחבל שהיא לא מבינה את זה!)
זה אותה אחת שאם את אוכלת איזשהו חטיף אחרי ארוחת צהריים תצעק עלייך לא לעשות את זה כי את תשמיני וזה לא בסדר כי רק רזות זוכות בדברים הטובים (ממש חטיף אחד שתאכלי יהפוך אןתך לדובה-_-) וזה בדיוק אותה אחת שמול המצלמות / מול האנשים תגיד לך כמה חשוב לאכול ומאחורי הקלעיים ייראה הפרצוף האמיתי . זה אותה אחת שתשב ליידך ותשמע אותך אומרת שאת רוצה לרדת 7.5 קילו ממשקל 50 ותחשוב שזה בסדר לגמריי.
זה לא !!
אתן יודעות מה זה אנורקסיה בנות שרק מתות להיות כאלה?!?! זה מחלה! מחלה קשה שבעיניי שווה לסרטן . את מתה מזה ! כי אוכל? אוכל זה לא דבר רע! וזה לא דבר שצריך להתבייש בו! זה הדבר הבסיסי ביותר לחיים!
אז בואי נגיד ככה
יצאת עם חברים בערב ואת כבר יודעת שליידם לאכול זה פשע! (-_-) אז את לא אוכלת מקסימום שותה קולה דרך קשית למרות שבתכלס את גוועת ברעב! והחברים האלה שאומרים לך שאם לא תהיי רזה יותר שאם לא תורידי במשקל לפחות 7.5 קילו ויהיה לך רווח ובטן שטוחה כלכך עד שייראו לך את העצמות אלה חברים שבאותה מידה יכולים לקחת מכונית ולדרוס אותך ! איזה מין חברים רוצים שתמותי?? אל תגידי את לא מבינה . את לא יודעת. כי אני כן! אני יודעת מצוין
כדאי שתבינו בנות
אוכל=חיים
מחסור באוכל והרעבה עצמית לאורך זמן=מוות
מה ההבדל בין זה לבין לדקור את עצמך בלב?
אנורקסית שלא רוצה להחלים ותגיע למצב שהרופא אומר לה שנשאר לה רק 48 שעות לחיות בעצם עוברת מוות ביסורים
וכשאת דוקרת את עצמך בלב זה בדיוק אותה תוצאה רק בלי סבל של חודשים ושנים!
אתן בטח בטוחות שייש לכן את החברים הכי מקסימים ביקום! ושהבנים בחבורה שלכן מדהימים כי הם כאלה תומכים בחלום שלך להיות רזה אפילו שאת רזה ויפייפיה כבר עכשיו!
כן.. לא! אלה חרא חברים ! אני לא מבינה לכולכן אף פעם לא היה חלום?? דבר שרציתן לגדול ולהגשים איזשהי עבודה מדהימה או טיול מסביב לעולם או שירות צבאי ארוך ותורם למדינה?
ברגע שאתן נכנסות למחלה הזו
זהו . נגמר . פה הפסקתן את החיים שלכן ואתן מפסידות את הרגעים הכי יפים של החיים! והרגעים האלה לא יחזרו יותר
במקום להיות בבית ספר ולצאת לטייל ולקנות דברים אתן מבלות את השנים בבתי חולים במחלקות להפרעות אכילה .
ובנים! תקשיבו לי טוב כל הבנים האלה שהורסים לילדות האלה את החיים! אתם חושבים שאתם כל כך מושלמים?? תנו לי לחדש לכם משהו
אתם לא. אתם מגעילים אותי !!
אתה בן אז זה נותן לך זכות להגיד לה איך היא אמורה להיראות?? אי להגיד בטלווזיה שבחורה לא יכולה לאכול המבורגר ברחוב בלי שחבורת בנים יעברו ויצחקו עלייה
מישהי מאיתנו צוחקת עליכם כשאתם אוכלים!!??!?!
אבל זה לא כולם! לא כל הבנים מעודדים רזון והפרעות אכילה למינהן (אפילו שבתכלס הם לא מבינים כלום ) תסמכו עליי ! החברים שלי מעודדים אותי לאכול ואומרים לי כמה אני לא צריכה לרדת במשקל!! זה חברות! חברים שדואגים לבריאות שלך לא חברים שבעצם מובילים אותך למסע נוראי וארוך שילווה אותך בצלקות לכל החיים ! הבנים הבנות מה זה משנה?? כל אחד ואחת צריכים לאכול עד שהם מרגישים שבעים! ואם הם מרגישים רעב במהלך היום הם צריכים לקום ולאכול! כי להרעיב את עצמך זה עינוי!
וזה טעות!
אני כתבתי את זה בפנייה לבנות אבל זה לחלוטין מופנה גם לבנים! בימנו זה לא משנה אם אתה בן או בת שני המינים יכולים לסבול מהפרעות אכילה
כי יש בריונים בעולם שלנו אין מה לעשות עם זה שהם נהנים לפגוע!
אבל כן אפשר להראות את הדעה שלנו! כן אפשר להפסיק לשבת לאכול בשירותים וכן אפשר ללכת עם ג'ינס גם אם הוא לא עושה רווח בין הרגליים ובטח בטח שאפשר לאכול בלי שמישהו אידיוט ישב לך על הראש ויגיד לך כמה זה לא בסדר
אני לא שוקלת 40! ואני ממש לא שמנה! אני אוכלת עד שאני מרגישה שבעה ואני מתאמנת = אני בריאה.


תגובות (8)

יפה מאוד, סוף סוף מישהי שהיה לה את האומץ לומר את כל מה שהבנות ביקום בערך חושבות.
לי הייתה חברה שהייתה אומרת לי כל הזמן שאני צריכה לרדת במשקל, ושאני רחבה, אבל אני הבנתי, הבנתי שזה שאני מתאמנת שבע פעמים בשבוע עושה אותי 'רחבה' כי אני שרירית מאוד, ואין מה לעשות, מי שלא נוח לו בעיה שלו!
מאז לא דיברתי עם החברה הזאת, ועכשיו יש לי ידיד מאוד טוב שמקבל אותי כמו שאני! הוא תמיד אומר לי שאני לא שמנה אפילו אם אני סתם זורקת הערות על עצמי הוא ישר אומר שלא, וזה הדבר הכי יפה בעייני.
יפה מאוד!!!!

18/08/2015 09:14

מסכימה עם כל מילה. מהמם. ואני מאושרת שאני מרגישה טוב עם הגוף שלי אחרי שנים של שנאה עצמית :)

18/08/2015 09:41

יופי של סיפור

18/08/2015 11:11

תפיסת היופי של היום …תפיסת היופי של היום הוא לא רק רזון אם את כבר פותחת את הנושא.
תפיסת היופי בעולם היא שונה ממדינה למדינה אבל בגדול את צודקת במה שאת כותבת פה, קצת מצחיק אותי לחשוב שיש באמת בנות כאלה שמתבישות לאכול ליד בנים או אולי זה בעצם עצוב.
בשורה התחתונה …בנות פשוט צריכות להבין שלהיות רזה זה לא הכול בחיים ולהפסיק להיות מושפעות מהחברה שבה הן נמצאות ברגע שבנות יפסיקו לחשוב תמיד על כמה רזות הן רוצות להיות אני חושבת שיווצר מצב שבו יום אחד גם נראה דוגמנית מלאות על שלטי חוצות ולא רק שלדים ועצמות.

18/08/2015 12:24

תפיסת היופי של היום בסך הכולל זה שלמות.
הבעיה שלא שלמות נורמלית ואנוקית, שלמות של פוטושופ!
בנות לא מבינות שהדוגמנית מהטלוויזיה לא כל כך רזה באמת.
בנים לא מבינים שהדוגמן לא כל כך שרירי באמת.
מספיק עם זנ.

18/08/2015 13:03

בס"ד אני כל כך מסכימה, זה דבר כזה עצוב שהופך את החיים לסיוט ולמלחמה בלתי אפשרית, כי באמת קשה למצוא אנשים גם רזים מאד וגם יפים וגם אמיתיים בלי פוטושופ. ברוב המקרים הכל זה אחיזת עיניים, וזה פשוט קורע לב שבנות (וגם בנים) הורגות עת עצמן בשביל מטרה שהסיכויים שלה להתגשם שואפים לאפס. הן לא רוצות להיות עור ועצמות, כי לא זה מה שהן רואות בתמונות של הדוגמניות. מה שהן רואות הוא אחיזת עיניים – גם אנורקסית וגם יפה. בפועל אנורקסית היא הכל רק לא יפה! אף אחד לא חושב שהיא נראית כמו דוגמנית, חושבים שהיא נראית רע מאד. אלא אם כן גם הם אנורקסים או חולמים להיות כאלה. וזה קורע את הלב חוסר הפייריות שבעניין הזה. ולא שאני באה מהתנשאות או חוסר הבנה. גם אני רוצה להיות יפה כמו דוגמנית. רק שאם להיות כנה עם עצמי, זה מגוחך מצידי לרצות את זה. כי אין דבר כזה כמעט בעולם, הרוב זה פוטושופ, שהופך בנות רגילות ובריאות לרזות, אבל משאיר אותן עם מראה בריא, נעים, בטוח בעצמו ושמח, או לחילופין לוקח בנות אנורקסיות שכל קשר בינן לבין החיים הוא מקרי בהחלט, בנות שנראות הכל חוץ מיפות ומושלמות, והופך אותן לבריאות ומאושרות, ומייפה אותן איפה שצריך, וצריך הרבה. עד הדמות הקסומה והיפה כמו חלום שיוצאת בסוף. רק שהחלום הזה ברוב המקרים הוא באמת חלום, ולא מציאות. וזה עצוב כל כך. תודה שהעלית את הנושא הזה. כתבת בצורה חדה ומדהימה. כל הכבוד:) הלוואי וזה יעזור במשהו..

18/08/2015 20:58

תודה רבה לכולכן^^
אני ממש שמחה שכתבתן גם את מה שאתן חושבות בנושא ♡

18/08/2015 22:59

ניסחת את זה בצורה הכי ברורה. מדהים.

19/08/2015 01:52
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך