1Selenator
תגיבו זה חשוב לי !!!

תקראוו זה חשוב!!

1Selenator 01/09/2013 843 צפיות 7 תגובות
תגיבו זה חשוב לי !!!

לאחרונה, אני נחשפת ליותר מידי ילדים שמרגישים חסרי ביטחון ורוצים למות.
אני רוצה להגיד לך כמה דברים בבקשה תקראו עד הסוף…

החיים הם מתנה כמה שזה נראה שטות זה באמת ככה אתם צריכים להעריך כל דקה שאתם נושמים ברוגע, במקום אחר משהו מת , וכשהוא מת כל הסביבה מתה ביחד איתו, כמה שעכשיו זה לא נראה לכם אתם חשובים לסובבים שלכם, במיוחד לאלה שפוגעים בכם הם רק רוצים צומת לב, תתעלמו על זה זה לא שווה לקטוע את החיים שלכם ברגע.

תחשבו על המשפחה שלכם, על החברים שלכם ובעיקר על עצמכם אתם לא רוצים משפחה?

אני הגעתי מעבר משפחתי די קשה ממש באלגן, ההורים שלי גרושים וחלק מהאחים שלי בכלל לא גרים איתי וזה באמת קשה, יורדים עלי בבית ספר לגמרי שלא נדבר שאני מגיעה למצבים של דיכאון אבל לאחרונה אני הבנתי שהם לא שוויים שום דמעה שלי באמת שלא כל ירידה שלהם זה חיוך שלי זה רק מראה לי עד כמה הם לא יכולים להיות כמוני.
אני יודעת שזה קשה ואני גם כמו כל אחד ביטחון כמעט ובאפס והכל נראה מסובך אבל לא זה לא פשוט תתעלמו מהעובדות של המציאות תצרו לכם את המציאות שאתם רוצים, מה שעושה לכם טוב, פשוט תעזבו את כל השטויות של הילדים האלה הם לא מבינים כלום מהחיים שלהם.
אני יהיה הכי מבינה כי גם אני עוברת את זה אבל איין מה לעשות פשוט תחייכו תרפאו את הלב שלכם אל תנטרו טינה תיהיו אתם טובים כי אתם כאלה!
אתם מקסימים, יפים, כל אחד בדרך המיוחדת שלו.
נכון חלק נולדו יותר יפים, חלק יותר מוכשרים אבל זה החיים כל אחד טוב במשהו אחר אז פשוט תחפשו עד שתמצאו מה שנותן לכם את האושר שלכם ותאחזו בו.
המשפחה שלכם אוהבת אותכם מלא גם אם הם לא אומרים לכם את זה תאמינו לי שגם אצלי זה ככה אבא שלי בקושי בבית הוא כל הזמן בעבודה ואני חוזרת מאוחר מהלימודים, אז אנחנו בקושי מתראים אבל שאני רואה אותו אני הכי שמחה בעולם אני עוזרת לו והכל ככה תעשו גם אתם תעריכו אותם ותגידו להם תודה על הכל כי הם עושים הכל בשבילכם אם לא אתם אז הם לא היו עושים כלום!!
אל תפגעו בכם אתם רוצים שהילדים שלכם ישאלו אותכם מאיפה כל הצלקות שיהיו על גופכם? ברור שלא אז תחשבו ברגע שאתם עושים משהו קשה לתקן את זה, הנזק הוא עצום.
אני מבטיחה לכם שעכשיו הכל נראה שחור ולא טוב אבל עכשיו זו רק תקופה ואחרי העננים השמיים תמיד כחולים כן, מכמעט מאלכים נוסטלגיה :) אבל זה באמת ככה עכשיו זו תקופה רעה אבל אחר כך הכל מסתדר ויהיה טוב גם אם זה לא נראה עכשיו , תשמעו בחדשות את הסיפורים המצמררים של כל הילדים שמתאבדים על דברים כל כך קשים זה עצוב ומזעזע פשוט תנצלו את החיים שלכם תמיד יש מישהו שחי יותר גרוע ממכם אבל הוא מנצל כל דקה בחיים שלו כדי לחיות אז פשוט תחייכו תיהיו אתם ותהנו בכל דרך אפשרית אם אתם רוצים להתייעץ דברו אייתי ואני מבטיחה לכם שנמצא פתרון להכל :)
ולסיום אני רוצה להראות לכם כמה תמונות שליי שתראו שגם אני לא מושלמת ואפילו לא קרובה.
C:\Users\Revivo\Downloads\602134_445895948829347_1188921521_n.jpg
C:\Users\Revivo\Downloads\551362_450377408381201_488226637_n.jpg


תגובות (7)

יש לי דבר אחד להגיד לך :
כל הכבוד לך ..!!! באמת…!!

01/09/2013 12:26

תודה רבה לך על ההתייחסות זה חשוב לי מאוד :)

01/09/2013 12:33
-

אני מסכימה איתך…צריך לשמור על החיים!

01/09/2013 12:48

אני מעריכה מאוד את מה שכתבת!
ואת כותבת מדהים!!

01/09/2013 12:48

עמוק….
וואו!

01/09/2013 12:49
-

החליפו לך שם? חברה של שירה חחחח

01/09/2013 12:50

תודה רבה לכן אתן מקסימות :)

01/09/2013 12:54
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך