תקראו לזה … אהבה ?

אני לא יודעת אם זה היה נכון .
אם זה היה נכון להחזיק קשר ידידותי שנגמר בכאב לב ובכי מר .
אני חושבת עליך , וחיוך ענקי מתפשט על פניי השזופות , סומק לחיי נראה מועט , כסומק רגיל , אך בתוך תוכי דמי לוהט ואני מרגישה את ביטני מתהפכת במקומה .
שוב , אני מנסה להישתכנע אם זה היה נכון או לא .
יום יום אני חשה מחדש את הכאב , את הבילבול , את האי הבנה .
אני כל כך מתגעגעת , לא מוצאת מקום מנוחה . אני יודעת שהמקום שבו אני שקטה ללא כל היסוסים הוא המבצר שאתה בונה לי כאשר ידייך המגושמות עוטפות את גופי .
אני לא ישקר , אני רוצה רק עוד חיבוק אחד . את החיבוק הזה שבו כל רגשותינו יתמוגגו כאחד . והרגש הזה יקרא אהבה .
אני עשיתי טעות שלא ניתן להשיבה , וזה היה כי הכל היה יותר מדי מובן מאליו .
אך עכשיו אין דרך חזרה , מה שהיה כל כך מודחק בין תוך האפלה .
אני חושבת שאתה ממשיך בחייך , אך אני מנסה לחשוב שלא , אתה לא כמו כולם .
הרבה שיברונות לב שאפעם לא יצא מזה משו קרו לי במשך חיי .
אני תמיד הבטחתי לעצמי שאני לא יתאהב , כי זה יגמר בקופסאת נוטלה ועליית כמה קילו גרמים לבד .
ובכן אולי הפעם אני מנסה להמשיך , וזה לא כרך בהרגלים של שיברונות לב , אבל זה פשוט לא מצליח למדי .
כך דקה , כל שניה הלב חושב .
עצם המחשבה שאני עדיין בתוך תוכי אוהבת , לא מאפשרת לי כלל מנוחה .
מבחוץ השינאה , אבל הלב חגיגה .
כמה שאני מאחלת לעצמי שכל זה יגמר , חבל שזה התחיל , זה היה הדבר הכי יפה בחיי , והכי מרגיז שקרה .
אולי אני מתבכיינת וזה נראה כל כך סתמי , אבל אני מהטיפוס הזה שאם אתה נכנס לו ללב , קשה מאוד יהיה להוציא אותו מתווך הראיה .
כל כך עצוב שאתה מייחל את זה לעצמך שנים , ובמקום זה זה נגמר , לתמיד .
חשבת פעם מה היו התוצאות לפני שהכנסת את עצמך לכל הבלאגן ? ,
אז כן אני חשבתי , וכן הייתי צמאה לזה , ועובדה זה הרג .
אני עדיין מנסה להדחיק , לשנוא אותך בכל כוחי , אבל אני לא מצליחה .
אז אולי הדבר הנכון ביותר הוא למחוק את הזיכרונות , את המילים היפות , לשכוח .. ופשוט לא לצפות .
עם כמה שזה היה הדבר שכל כך ריגש אותי , גרם לי לרצות לחיות כל שניה , עכשיו זה פשוט פוגע , ואין כלל מטרה .
אז אולי זה סימן מאלוהים , אני מבטיחה אני לא יתקע , אני לא יהיה כמו כל הבנות האחרות שזה לוקח להן יותר משנה .
אבל אני מבטיחה , שליבי לא ישוב להיות שלם בחזרה , כי כל פעם זה פשוט מוריד אותי לריצפה , ואני חווה מחדש את הכאב בלב .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך