_brave_
אינני בטוחה אם לפרסם סיפור שכזה הינו המעשה הנכון, ואינני מתחרטת על הכתוב בו, הייתי זקוקה לפרוק את כל הרגשות הללו לאוויר, לדעת שהכל יהיה בסדר ולצפות להבנה... העדפה זו העדפה, היא לא הופכת אותך לחייזר או משנה את מי שאתה לרע, להפך... אז אולי זה לא נכתב בצורה הטובה ביותר אבל הוא נועד להפנמה לכן אין כמו דברים פשוטים כשמנסים להסביר נושא... אני לא בטוחה אם למחוק אותו או לא, אבל אני שמחה לתת לזה ניסיון...

׳אל הארון ומחוצה לו׳

_brave_ 12/08/2013 1215 צפיות 14 תגובות
אינני בטוחה אם לפרסם סיפור שכזה הינו המעשה הנכון, ואינני מתחרטת על הכתוב בו, הייתי זקוקה לפרוק את כל הרגשות הללו לאוויר, לדעת שהכל יהיה בסדר ולצפות להבנה... העדפה זו העדפה, היא לא הופכת אותך לחייזר או משנה את מי שאתה לרע, להפך... אז אולי זה לא נכתב בצורה הטובה ביותר אבל הוא נועד להפנמה לכן אין כמו דברים פשוטים כשמנסים להסביר נושא... אני לא בטוחה אם למחוק אותו או לא, אבל אני שמחה לתת לזה ניסיון...

׳אל הארון ומחוצה לו׳

20.7.2013 ,
אני חושבת שזהו היום הזכור עלי במלואו מבין כל הימים מלאי המאורעות החשובים בחיי.
היה זה יום שבת, כמעט רגיל אלמלא הבהרת בפני את את כוונותיך וחשפת אותי לחייך, ללא העמדת פנים, צחוק או בדיחה, האמת לאמיתה אך ורק בצורה הכנה והישירה.
איני חושבת שאי פעם אוכל להוכיח לך הן במעשים והן במילים עד כמה אני מעריכה אותך ואת העובדה שפרסת לפני את עולמך והנחת לי להיכנס לחייך.
הגשמת לי משאלה, משאלה נושנה ועמוקה ששכנה בסתר בליבי ולא העזה לחשוף את פניה מחוצה לו.
בדיוק כמוך היא נהגה, כאילו הייתה קורבן של מציאות אכזרית וקשה.
שנינו סבלנו רבות, אני בגללך ואתה בשל צרות אחרות.
על אף שעם הזמן הפנמתי שקורבן לאהבה נפלתי, בין אם הדבר התחיל כהידלקות טיפשית של נערה בת שתיים עשרה, הנוכחים סביבי תבעו שאתוודה וכך כשהיה מאוחר מידי וביקשתי לסגת, נכלאתי תחת כבלים שכוחם התעלה על הכל.
במשך שש שנים לפחות, הייתה הדבר שחלמתי עליו, חייתי למענו, האמנתי בו יותר מכל, החזקתי ממנו גיבור חזק והתפללתי בכל לילה לפני השינה שיראה אותי באופן שאני רואה אותו.
אך לא כך קרה וכאשר הזדקקת לי לא היססתי להציע לך עזרה.
אני מודה, לפעמים התנהגתי בצורה לא ברורה, פעם שמחה מידי ופעם עצובה.
אולי ידי לא הוצעה לך בלב שלם והיא מעט רעדה אך האמן לי שכוונתה הייתה להציע תמיכה.
בשבילי הייתה כמו מתקן טרפז מרוחק ונודד, לא משנה עד כמה התאמצתי וייחלתי, לא הצלחתי להגיע אלייך ולגעת בליבך.
אך הנחת לי לחדור וזה הדבר שאני מוקירה מכל.
סיפרת לי על עברך, שכלל לא היה פשוט, רצוף תחושות, אהבות, סודות, צרות ותלאות רצופות עליות ומורדות.
פחדתי להביט בך כי כך ביקשת ולחשוב שחשבת שהשתעממתי ממך, הדבר נשמע כהזוי ובלתי ניתן לביצוע.
כי זה הייתה אתה, יותר מכל אדם אחר.
ולאחר נשימה עמוקה המשכת לספר, אולי בפעם השנייה או השלישית אך ההקדמה לסיפורך לא הייתה קלה שנית.
אמרת, ״דבר ראשון, אני מאמין שאפשר לאהוב אדם ללא קשר למינו, אפשר להתאהב בו בזכות עצמו״.
ואני את שיני חשקתי מכיוון שאת סודך ניחשתי.
פחדתי לדבר פן תתחרט ותבחר לנוס ולהמציא לי סיפור אחר.
אך לבסוף כשמילותיי הצטברו והעיקו על ליבי כאבן גדולה, הנחתי לה להתגלגל כשיצאתי בהצהרה.
שאלתי אותך על העדפתך ועל נטייתך המינית, אזרתי אומץ על אף שהייתי עלולה לאבד אותך לעד ולעולם לא הייתה חוזר שנית.
ועינייך, המבט שהשתקף בהן חקוק בזיכרוני לנצח. תהיתי אם הינך מתבייש בזהותך או נשבר לרסיסים מולי, תהיתי מדוע ביקשת סליחה ממני.
האמת היא שהרגשתי מרומה.
מרומה כי אהבתי אותך כל כך בזמן שהייתה עם מישהו אחר, מישהו שהכרתי והעמיד פנים שהוא חברך הטוב ביותר.
התחלת לבכות, דמעות כבדות ומיוסרות שכלל לא חפצתי לראות ורציתי למחות בכל מחיר.
תמונה זו נחרטה בליבי כה עמוק, הרגע היחיד שבו נראית בעיני ללא כל מסכות והתלבטויות. חשוף ופגיע כאילו נולדת מחדש, כך קברת את ראשך בחשש.
נדהמת לא פחות, ניסיתי למחות את כאבך, להראות שאני כאן, בכל מחיר ובכל מצב.
ובאותו רגע זריז, ביקשת להסב את כל המראות בביתי, הסתגרת בחדר לבדך והתמודדת עם דאגותיך.
במהרה חזרת אלי, כאילו דבר לא השתנה. הנחת לי לשאול את שאלותיי וענית בפתיחות שפערה את עיני.
אז חיבקתי אותך חזק, חוששת לעזוב.
התפלאתי כשחיבקת בחזרה, תוהה ביני לביני מתי אי פעם אחזת בי בכזו חוזקה.
הייתי מוכנה להגן עלייך בגופי, בחיי ובכל אמצעי שיגיע לידי.
ואילו רק ידעת, עד כמה קשה להפנים היה זה בשבילי, שכן אהבתי אותך כמעט יותר מאת עצמי.
וכאשר הלכת, לאחר הבטחה שנישאר חברים ולא נתרחק בשל דברים טיפשיים, הנחתי לדמעותי לפרוץ, בזרם שותף של שיברון לב נוסף.
כי אתה הייתה היחיד, שאי פעם נכנסת לליבי, השפעת עליו, ריפית ומחצת תחת מילותייך.
והנה אנו מדברים, על החיים, על הקשיים, על סודותייך, על הרגשותייך ועל ׳תיבת פנדורה׳ אותה כינית.
לא הפסקת לברבר על עד כמה שהעולם לא פייר, הייתה רודף צדק אמיתי, לכל אדם כמוך שהתעללו בו, פגעו בכבודו, החמיצו אותו או ניתקו עימו את הקשר.
האמנתי כי הייתה זקוק נואשות לתקווה, לדעת שמקום בעולם שמור לך בעזרת הכרה על ידי האנשים שאתה אוהב.
תהיתי עד כמה הדבר קשה, להתגלות, לצאת מחושך לאור מכיוון שמבחינתי הנושא היה פשוט, ׳זו בסך הכל העדפה…׳, זה לא אמור לשנות דבר.
פעם אמרת לי, ״אנשים כמוך מחממים את הלב״ וזה כל מה שהייתי צריכה לשמוע כדי לדעת שאתה בכל זאת אוהב.
לא אוהב אותי כגבר ואישה, לא מסוגל לאהוב אותי כבחורה, אך מעריך אותי ומקבל אותי כחברתך הטובה.
להפתעתי, זה היה מספיק.
למדתי להבין שדברים קורים בכוונה, לא תמיד מקבלים את כל מה שרוצים ואולם לא כל החלומות מתגשמים.
אך להיות לצידך ולשמור אותך לצידי, היה כל מה שאי פעם רציתי.
בלילה בחצות, לחשתי אל החלל מספר תפילות, משאלות שלעולם לא יתגשמו, על הגלגול הקרב בו שנינו נוכל להתנהג כזוג שאוהב, בין אם גבר או אישה, או שני גברים לחוד, אך לא יכולתי להתחרות נגד הייעוד. ביקשתי להיות לך כלי עזר, בין אם זה ממחטה או מטרייה, מישהו שיוכל להיות לך לעזר בכל זמן. 
את המפתח לליבך שמרתי כבבת עיני, תליתי אותו על צווארי ולא הסרתי ממנו את ידי.
אני שומרת עליו יותר מכל דבר אחר, מבטיחה לך שאותו לעולם לא אתן.
וחודשים חלפו וציפיות פחתו.
אולי חשנו כעלובי החיים אך את סודם הפנמנו ובכוח אנחנו ממשיכים.
ואני? את לקחי למדתי.
אוכל לאהוב אותך גם עוד שש שנים נוספות.
אך הפעם בדרך הנכונה, מבלי דמעות מעונות כל לילה בחצות.
אוכל לאהוב אותך כידיד, כחבר נפש ושותף לחיים.
בין אם הייתה קורבן ובלית ברירה נשאבת לארון, התגאיתי בך יותר מכל כאשר הצהרת על יציאתך בלב שלם.
וכעת אתה מתנודד, לשם והחוצה, בחזרה וצעד נוסף קדימה.
אך התנחמתי בעובדה שהינך מודע ונחוש, שלא משנה מה יקרה, אתה בשל זהותך לא תבוש.


תגובות (14)

אני… אני לא בטוחה מה לכתוב, ת'אמת. כאילו, לא שיש בעיה, אני גם מאמינה שכל אחד והמשיכה שלו…
אני מניחה שזה אמיתי..
לדעתי הצלחת לכתוב את זה בצורה מעולה. אני אולי לא יודעת את כל הפרטים המקוריים, מה באמת היה, אבל הבנתי את כל מה שכתבת כאן.
אותו אחד, את בעצם הבנת אותו בסוף (?) ונשארת קרובה עליו, למרות שהוא נפתח בפנייך והכל… זה טוב לדעתי, כי זה מראה שאת חברה טובה, שאת מוכנה לעזור לו כשהתצרך…
לא יודעת למה, אבל הקטע ריגש אותי…

13/08/2013 00:33

לא הייתה לי ברירה, הייתי חייבת להבין אותו כדי לשמור אותו לצידי ואת האמת ככה גם חברה טובה אמורה להתנהג, אז אני לא מתחרטת והדבר הועיל לשנינו, אני מניחה :)
תודה שקראת, תגובה אחת כזו בונה היא כל מה שרציתי ^^

13/08/2013 08:53

כתוב מדהים , העדפה זאת העדפה !
וכולם שווים בין שווים ולא צריך לתת יחס מיוחד ,
לדעתי כתבת את זה בצורה מדהימה ,
מדרגת 5 ❤❤❤❤

14/08/2013 02:31

כתבת את זה בצורה ממש טובה, ואני מסכים עם מה שרשמת, ולדעתי את צריכה להשאיר את זה, אין שום סיבה להוריד את זה, זה סיפור טוב, כתוב יפה, ועם מסר חשוב ^^

14/08/2013 06:14

וואו.. פשוט אל תמחקיי זהמושלם !

14/08/2013 06:22

עוצמתי ביותר. כתיבה יפה ותוכן עמוק, כל הכבוד !!
אין ספק שהעדפה היא העדפה והנטיות המיניות לא אומרות כלום על האישיות .
את מדהימה שנשאר לצידו למרות הכל..

14/08/2013 08:47

וואו!

14/08/2013 10:29

מדהיםםםםםם!
איך את כותבת ככה? עם מילים כל כך יפות ועם משמעות כזאת יפה…
אני חושבת שהבנתי, כי אני מרגישה שזה מסובך, אבל זה ריגש אותי..
אני חושבת שהקשר שלכם ממש טוב יחדיו, אתם ממש מתאימים לפי מה שתיארת.. לא לזוג, אלא לחברים. למרות שאם תהיו זוג זה גם יהיה בסדר.

17/08/2013 01:49

את כותבת מדהים.
הסיפור ממש מרגש.
אני לא יכולה להזדהות איתך, מכיוון שלעולם לא קרה לי מקרה דומה לזה. אך הדבר החשוב לדעתי הוא שתתמכו אחד בשני. נשמע שיש לכם חיבור מיוחד, בלי קשר להעדפות המיניות שלכם.

17/08/2013 13:28

אני לא מבין איך פספסתי את הסיפור הזה. הוא ממש מרגש, נוגע ללב ובהחלט ראוי למעמד של בחירת העורכים.
את באמת brave כמו שרשמת על עצמך.

17/08/2013 14:55

וואו .
הכתיבה שלך היא פשוט משהו מיוחד ..
את מצליחה לגעת לי בלב .
אני חושבת שאף לא אחד אחר ממך יוכל לכתוב את הקטע הזה בצורה אחרת .
הכתיבה שלך מושלמת, לא פחות ולא יותר.
בעצם, יותר אם אפשר.
חד משמעית, רק תמשיכי לכתוב.

18/08/2013 03:51

את פשוט מדהימה! גרמת לי לבכות כשקראתי את הסיפור הזה, או קטע קריאה מה שלא יהיה, את ממש אבל ממש טובה.

19/08/2013 23:47

טוב, כמה דברים.
1. בבקשה, בבקשה, בלי קשר לכל ביקורת אחרת שאני נותן, אל תשתמשי במילה 'פייר'. זה כמו השנאה שלי למילה 'סבבה' אבל גרוע בהרבה.
2. האמת שכראיתי את הכותרת של הסיפור חשבתי שמדובר בארון מתים. אין הרבה צורך לומר שטעיתי בגדול מאוד.
3. הכתיבה בהחלט לא רעה, אפילו שלא מתתי עליה. לא, מה שגרם לי לאהוב את הסיפור היה ההזדהות שלי עם הסיטואציה (לא עם הקטע של הארון, החלק העמוק יותר). אפשר לאהוב אדם כשותף לחיים או בן זוג, וזה לא סותר.
4. אני לא יודע אם קראת אי פעם סיפורת (פרוזה), אבל אם תקראי קצת ספרים איכותיים ה יכול לעזור מאוד לכתיבה שלך.
5. אני גם לא יודע אם את כותבת רק סיפורים מהסוג הזה, אבל אני ממליץ תמיד לכל כותב טוב לנסות ולהתפרש על כל הז'אנרים האפשריים. אני חושב שבימים אלו חסרה בעיקר סיפורת מד"ב טובה (עם דגש על טובה. סתם מד"ב עלוב כמו שלי אפשר למצוא בשפע).
בכבוד רב, אינטלקטואל חביב.

01/11/2013 11:03

מממ תודה על הביקורת הבונה חלק מבדברים נכתבו בלהט הרגע אז כמובן שישנן שגיאות, אני מכבדת את הדעה שלך ואני לוקחת אותה לתשומת ליבי :) אני קוראת המון ספרים גם מדע בדיוני פנטזיה ומבוגרים, כמובן שזה אמור להועיל בכתיבה אבל לכל אחד יש קול משלו שהוא כותב ובמקרה הזה הקול שלי יצא רגיש למדי ואני אהבתי את זה כי כל מילה שם ממחישה כל רגש שחלף בי באותו הרגע וזה משהו שרציתי לנצור לנצח..

16/11/2013 00:38
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך