הילד שלא זכה לחוות חווית ילדות

26/02/2011 926 צפיות אין תגובות

ביום בהיר אחד גבר בשם ג'וסף פגש בגברת שמצאה חן בעניו בשם קטרין, הם ישר התאהבו אחד בשני

התחילו לצאת למספר דייטים עד שהחליטו להתחתן , הם היו זוג מהעמד התחתון, לא היה להם הרבה כסף הם חיו בבית עני שהיה בו בסך הכל 2 חדרים, עם כל העניות שלהם הם החליטו לעשות ילדים
נולדו להם 3 בנות , ו 6 בנים, הדבר גרם ליותר בעיות עוני בבית, ויותר מתחים וריבים בבית.

כשהילדים גדלו אחד מהאחים ג'רמיין גילה חיבה למוסיקה, והחליט לעסוק בכך בתוך תחביב הוא היה לפעמים מתגנב לחדרו של אבא גו'סף לוקח לאבא גו'סף את הגיטרה ומנגן לעצמו וגם שר, עד שיום אחד אבא גו'סף בא לחדר וגילה כי בנו ג'רמיין נוגע לו בגיטרה ושמע אותו גם שר, האבא כעס עד מאוד והשיחה בינהם התנהלה כך :

ג'וסף האבא: ג'רמיין מה אתה חושב שאתה עושה?!!!!?

ג'רמיין הבן: אני… אבא אני פשוט…פשוט…

ג'וסף האבא: לא אני לא מסכים (חוטף ממנו את הגיטרה) אתה תהרוס לי את הגיטרה אני לא מרשה
לעולם אל תקח דברים שלא שלך ללא רשותי ברור?!?!?!

ג'רמין: אבל…

ג'וסף שום אבל!!!! ברור?

ג'רמיין: כן ברור:(

גו'סף נעל את ג'רמין בחדר בתור עונש והלך לספר לאישתו קטרין מה קרה והשיחה בינהם התנהלה כך:

ג'וסף: אני לא מבין אני ממש כועס איך הוא יכול לגעת דברים שלי ללא רשות אה? איך?

קטרין: ג'ו ג'ו, אל תיהיה כל כך קשה איתם … הם מנסים לגלות את עצמם,… אולי אנחנו יכולים לעשות מי זה רווח?

באותו רגע צץ למר ג'וסף רעיון , חזר אל בנו ג'רמיין וכך השיחה התנהלה:

ג'וסף : תקשיב לפחות אם אתה עושה את מה שאתה עושה אני רוצה לפתח את זה איתך ולנסות לעשות מכך רווח!

ג'רמין חשב על זה והחליט להסכים, ג'וסף הפך למהל של ג'רמין והרכיב ממנו להקה בעזרת האחים הנוספים, בינהם היה ילד קטן שג'וסף לא הכליל אותו בלהקה… אותו ילד היה כל פעם ניגש לאבא ג'וסף
והיה מתחנן בפניו שגם הוא רוצה להיות בלהקה, האבא ג'וסף כעס עד מאוד והיה צועק עליו ולא רוצה לשמוע ממנו בכלל…

יום אחד אותו ילד ששמו במקרה מייקל, היה צריך להופיע בטקס שירה מול אנשים שגם הוריו הוזמנו ליום הזה, ההורים התנגדו בתוקף אבל נאלצו לבוא, ובאותו יום שבאו לשמוע את בנם מייקל , הוקסמו מקולו ומייד התרגשו ואפילו דמעו עינהם, נעתקה נשמתיהם עד מאוד…

לאחר טקס השירה ג'וסף וקטרין התאגדו בינהם ושוחחו, שיחתיהם התנהלה כך:

ג'וסף: אני רוצה את מייקל בלהקה הוא יכבוש את הקהל הוא יביא הרבה כסף!

קטרין: לא מה פתאום מייקל צעיר מידי הוא צריך ללמוד אני לא מסכימה!

ג'סף: אני לא שואל להסכמתך! אנחנו צריכים כסף, מפציר בה גו'סף..!

לאחר ריב מאוד קשה קטרין נכנעה לג'וסף, והגיעה להסכמה…

ג'וסף ניגש למייקל הקטן שהיה בסך הכל בן 6 , והשיחה בינהם התנהלה כך:

ג'וסף : יודע מה מייקל, אני רוצה אותך בלהקה, אבל לפי החוקים שלי, ואם לא תציית להם יהיה לך רע ומר

מייקל: אבל אבא? אני לא רוצה לחיות איומים איך אפשר?

ג'וסף: תקשיב רוצה להיות לבהקה או לא?!

מייקל: אני מאוד רוצה אבא… אבל לא בדרך הזאת! מייקל צעק

גו'סף האב תהעצבן עד מאוד מתגובתו של מייקל הרביץ לו ונעל אותו בחדרו , עד שמייקל נכנע ואמר לג'וסף האבא , "טוב טוב אבא אני מסכים רק תשחרר אותי מהחדר בבקשה!"

ג'וסף האבא שמח עד מאוד וצירף את מייקל הקטן ללהקה לאחר שהרכב הלהקה הושלם מבחינתו הוא לקח אותם לאודישן באולפן הקלטות בשם "מאוטאון" איך שהאחים הופיעו בפני הבוחנים, הבוחנים פשוט התאהבו בהם! והחליטו שהם התקבלו לחברת תקליטים והסכימו להיות חלק מההרכב שלהם ויחצנות ופרסום.

מאז אבא גו'סף היה רודה מרביץ וצועק ובכל יום על בניו כדי שיעשו את העבודה על הצד הטוב ביותר, היה מגביל אותם בבילויים, היה מרביץ להם אילו לא היו מקשיבים להצעותיו, וחיו חיים צפופים עד מאוד..

ואז הגיע התקופה בה לראשונה בחייהם הם היו צריכים להופיע בפעם הרשאונה כזרים מוחלטים שאף אחד לא מכיר בהם בתור להקה, הם היו מתסכלים איך שלהקות אחרות זרות וחדשות עלו לאותה במה והקהל היה זורק עליהם עגבניות בבוז ומרעישים ועושים בלאגן שירדו מהבמה.. איזה פחד? איזה בושה? איזה פדיחה? מייקל שהפך לסולן הלהקה תפס רגלים קרות ואמר "אני לא מוכן שיבוזו לי, אני לא מוכן לקבל עגבניות לפרצוף!" ג'וסף האב הרים את קולו על מייקל ואמר לו "תאמין בעצמך תתאושש אם לא חבל לך על הזמן!" מייקל בכה אך לא הגיב יגע כי אין לו ברירה.. בזמן הריב בין מייקל לבין ג'וסף קראו ללהקת האחים לעלות לבמה, מייקל עלה עצבני מאוד והתחיל בשירה מאוד עצבנית, הקהל לא הגיב , הקהל ישב וניסה להקשיב ולהבין האם הם מתחברים ללהקה כן או לא…

האחים נסו לפרגן למייקל הוא קצת התאושש והתשחרר ושר יותר במצב רוח , והקהל פתאום קם והתחיל למחוא כפיים ולשיר איתם, הפלא ובפלא הקהל פשוט התאהב בהם ממבט ראשון מהרגע שמייקל שינה מצב רוחו לטובה!

הם כל כך התאהבו בהם פשוט שהחליט לרוץ לכיוון הבמה ולבוא לחבק אותם

כך בעצם עם הזמן האחים הביאו פרנסה לבית ג'וסף וקטרין ההורים והבית הפך מעני למשהו עשיר ונעים להתגורר בו, אפילו מספיק כסף כדי לעבור לדירה יותר גדולה

עד שיום אחד ג'רמין האח הגדול בין האחים התאהב בבחורה, והחליט להתחתן איתה , ועזב את הבית מכאן ניקר משבר בלהקת האחים, במיוחד האח הקטן מייקל שהכי הרבה נשבר כי היה הכי קרוב לאח ג'רמיין…. השיחה בין מייקל לג'מרין התנהלה כך :

מייקל: איך אתה יכול לעזוב אותנו את הלהקהף בוגד!
ג'רמין: אני לא מפחד מאבא אני ילד גדול אני רוצה משפחה, תעזוב אותי!

מייקל רץ לאבא ג'וסף לספר לו, ג'וסף ניסה לעצור את ג'רמין אך ללא הצלחה…

מכאן התנהלה הופעה אחרונה של האחים שבהלך ההופעה מייקל הודיע להקהל הרחב כי הלהקה פורשת ונפרדים כל אחד לדרכו.

מייקל אחרי התאוששות רבה קיבל הרבה פירגונים שעליו להמשיך בדרך המוסיקלית ולהיות זמר בפני עצמו, אלרח פריגונים רבים החליט לצאת בדרך עצמאית והפתח להיות הזמר המצליח ביותר עד יום מותו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך