בקי
הנשיא לשעבר מר משה קצב יתייצב בפני שלושת השופטים אשר מונו להשיב בענין הערעור שהגישו פרקליטיב בשמו נמתין בסבלנות.

הנשיא לשעבר מר משה קצב

בקי 01/06/2011 565 צפיות אין תגובות
הנשיא לשעבר מר משה קצב יתייצב בפני שלושת השופטים אשר מונו להשיב בענין הערעור שהגישו פרקליטיב בשמו נמתין בסבלנות.

בתור אזרחית רגילה מן השורה אין לי שום זכות להתערב להחלטתו של כב' השופט מר דנציגר מבית המשפט העליון לגביהחלטתו בענין נשיא לשעבר משה קצב.

מביעה אני הערכה ענקית לכב' נשיאת בית המשפט העליון הגב' דורית בייניש שהשכילה לעשות ולא להענות לעוה"ד של הנשיא לשעבר שביקשו לאפשר להם לנוח עם בני משפחתם בחודש אוגוטס ולנסוע לחופשה וכן להגדיל את מספר השופטים שנקבע 3 במספר ל-5 שופטים אשר הם יחליטו לגבי הערעור של מר קצב. לשתי הבקשות הנ"ל היא ענתה בשלילה אך באה לקראתם בבקשתם השלישית והיא לא להשמיע את הערעור בתאריך הראשון שנקבע לחודש אוגוסט מאחר ובאותו יום חל "תשעה באב": ומר קצב צם באותו יום וכנאמר היא אישרה את הבקשה הזו והערעור יתחיל להשמע יום קודם .

אני מחזקת את ידי הנפגעות שמצאו עצמן בסיטואציות קשות ביותר וכולכן א' ב' ג' ואינני יודעת עוד אותיות של הנפגעות אשר חשיפתן בפני השופטים וההשפלה שספגו פעם שנייה פעם בעת האירועים הנפשעים שחוו ושנית כשחשפו הכל לפרטי פרטים בפני הפורום של 3 שופטים בבית המשפט המחוזי.
לעניות דעתי המשפטים הללו נערכו בדלתיים סגורות (מקווה שאני צודקת)

אני חושבת שבחודש אוגוטס הקרוב יכריעו 3 השופטים שנבחרו בקפדנות לשמוע את הערעור של מר קצב ופס"ד יהיה החלטי עניני וביושר לב.

אשרי העם שזכה לשופטים נאורים כל כך כשלנגד עיניהם עומדות תמיד הצדק והיושר לכל נתבע ונתבע ללא יוצא מהכלל .

נמתין בסבלנות למוצא פיהם של שלושת השופטים המכובדים וכל פסק דין שינתן לגבי הערעור נקבל באהבה ובהבנה.

תודה בקי


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך