טולי
רציתי לעשות אחד כי כולם עשו, ושתיים כי זה יהיה מגניב כזה עם בעוד כמה שנים נגיד או כשנהיה מבוגרים נראה את זה ונבדוק מה עשינו ומה לא חחח

10 דברים שאני רוצה לעשות לפני המוות..

טולי 12/08/2014 1087 צפיות 5 תגובות
רציתי לעשות אחד כי כולם עשו, ושתיים כי זה יהיה מגניב כזה עם בעוד כמה שנים נגיד או כשנהיה מבוגרים נראה את זה ונבדוק מה עשינו ומה לא חחח

1. אני רוצה לעלות על הגג ולצעוק הכי חזק שאני יכולה.
2.ללמוד לנגן בגיטרה ותופים.
3.להאמין באהבה.
4.להיות חוקרת, בלשית במחלקת רצח.
5.ללדת שני ילדים.
6. לעזור לילדים בסיכון לחזור למוטב.
7.לטוס לארצות הברית, ארגטינה, איטליה ומקסיקו.
8.להיות מי שאני בלי לפחד שישפטו אותי בגלל הפגמים שלי, כי הפגמים שלי הם בעצם מי שאני.
9. לשחות עם דולפינים, זה נראה כזה חמוד חחח.
10.להפסיק להיות תמימה ולהפסיק לבזבז את הזמן במי שלא מאמין בי ופוגע בי.


תגובות (5)

טולה, את ממש צנועה. הפנטזיות שלי עצומות.
תגדילי את השאיפות שלך, גם אם זה יצא הדבר הכי לא הגיוני שיש.
אני אישית לא מכינה רשימות כאלה, אני לא מאמינה בתקוות.
לילט~
[ד"א, מחר אני אשלים את שתי הפרקים שפספסתי. לא שכחתי אותך. השעה ארבע לפנות בוקר, אני גמורה ולא מרוכזת. חוחוח].

13/08/2014 03:51

    שני*

    13/08/2014 03:54

    השעה ארבע בבוקר. אני לא במיטבי.

    13/08/2014 04:00

    השעה ארבע בבוקר. אני אמורה לצאת מהבית עוד חמש שעות ואז יום שלם להעביר בתפירה שזה ריכוז וזה מעייף.

    13/08/2014 04:04

    לכל אחד יש פנטזיה עצומה, הפנטזיה שלי לעשות משהו שישאיר חותם, לעשות משהו טטוב. ברור שאם נגיד הייתי צריכה לכתוב עוד סעיפים כולי הרצון היה מתעצם. רוב הדברים שאני רוצה לעשות בחיי נגיד כמו לטוס, לפגוש מישהו מפורסם מקרוב, לקפוץ מהגג לבריכה בשלוש לפנות בוקר כבר עשיתי.. כי אמא שלי דואגת להגשים גת רוב החלומות שלי בגלל סיבה מסוימת כך שהשאיפה הכי גדולה שלי זה לחיות. להיות בריאה ולחיות. אחרי זה בא כל השברים האחרים…
    בוקר טוב.. :)

    13/08/2014 08:44
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך