20 קילו עודף-איך מורידים את השומן הזה

27/06/2016 739 צפיות 4 תגובות

אני צריך עידוד יש עליי 20 קילו עודף ואתם מדברים על אדם שרוב חייו היה רזה,מאיפה להתחיל,יש כאן אנשים שהורידו כמות שומן כזאת?יש עצה מעשית ולא דיאטת רצח אכילת דשא ושתיית שייקים או לקיחת כדורים או קיצור קיבה?


תגובות (4)

אני חושבת שזה לא המקום לשאול, יש אתרים שמיועדים לדברים כאלה (סטיפס לדוגמא). מצטערת אבל אין לי פתרון לבעיה שלך :-\ בהצלחה עם זה בכל זאת…

28/06/2016 12:31

תודה

28/06/2016 13:44

מה? אני מצטערת, אבל אני לא מסכימה איתך.. מה המקום אם לא פה???
אבל לשאלתך: אין לי מושג איך לעזור לך. מה שמבאס בגלל שאני מאוד רוצה ומצב הרוח שלי מתכהה מפני שאין באפשרותי לייעץ לך. ועד כמה שזה נשמע איכסי, רק שתדע שזה לא משנה אם זה עודף או בדיוק. אני בקצת יותר מעשרים קילו פחות ממה שאני אמורה, וזה לא בגלל תזונה נכונה ומשמעת עצמית, זה בגלל תזונה נוראית. ועדיין, אני שונאת את המשקל שלי. אני נשמעת מלאת סטאריוטיפים, אבל אני רצינית. גם אם עשרים הקילו שלך היו חסרים והיו מתווספים להם עוד כמה, העלת על דעתך שאולי זה לא קשור לעובדות? חשוב לי שתבין, איני רומזת על בעית אכילה רצינית, רק על גובה הביטחון העצמי. ואין בכוונתי לבקר אותך, בכלל לא. אני מתנצלת כל כך אם קיבלת את הרושם הזה(ואולי אילו בעיות שונות, אני לא יודעת). אבל שוב, אני עדיין בתת משקל ועדיין שונאת את עצמי על להסתכל במראה.
מקווה שהייתי לעזר ולא לנטל, אליס

29/06/2016 00:21

תודה

29/06/2016 07:20
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך