6 סיגריות- פרק 2

11/07/2015 648 צפיות 5 תגובות

סיגריה 2
יצאתי מהמקלחת, התאפרתי שמתי איילנר דק ואודם אדום בוהק.
לבשתי שורט לבן וגופיה אפורה אוורירית ואת הואנס האדומות שלי.
צליל של הודעה "נו איפה את שעה אני מחכה לך למטה"
סורי יצאתי אל תהרוג אותי אמרתי ולקחתי את הפאלפון
התזתי על עצמי בושם ויצאתי
"איזה יפה את היה שווה לחכות"
חייכתי ונתתי לו נשיקה בלחי, ניכנסנו למכונית ונסענו לקולנוע.
הסרט נגמר ואז דן שאל אותי אם אני באה אליו, אמרתי כן אבל לא להרבה זמן יש לימודים מחר, שקט אני ילדה מצטיינת.
ניכנסתי לבית אמא שלו הייתה בסלון אמרתי לה שלום היא חייכה וחיבקה את דן ואותי.
היא אמרה: "מותק אני יוצאת עם אבא אם אתה רעב השארתי כסף תזמין פיצה או משהו"
הוא גיחך ואמר להתראות, היא יצאה מהבית והוא נעל אחריה את הדלת
"את רוצה לשתות משהו?"
"לא זה בסדר תודה"
אויש איזה ביישניתת"
צחקתי ונכנסנו לחדר שלו, הוא סגר את הדלת והיתיישב איתי על המיטה.
חייכתי אליו הוא תפס לי מאחורי האוזן ונישק אותי, זרמתי זה כולה נשיקה זה לא שלא עשינו את זה קודם.
הוא ניסה להוריד לי את הגופייה מאחורה, הזזתי לו את היד.
הוא שאל אותי:"מה ישלך?"
"מה אתה עושה?"
"זה דיי ברור לא?"
"אני לא רוצה"
"למה לא? זה כיף תנסי"
"אני לא מרגישה מוכנה ניראלי שאני אלך"
הוא נהיה אגרסיבי בחיים לא ראיתי אותו ככה, קמתי הוא קם אחרי ודחף אותי אחורה למיטה שלו ועלה עלי.
הוא הדף אותי עם שתי הידיים שלו משתי הצדדים ואמר:" אה מה את משחקת את עצמך?"
"אני לא, דיי תפסיק זה כואב"
"אני יודע שאת כן"
ניסיתי לחמוק ומזרועתיו והוא הדף אותי שוב , ניסיתי להילחם אבל זה דיי ברור מי ינצא ילדה ששוקלת חמישים קג נגד מישהו שמתאמן כל החיים שלו.
הוא עבר למכנס בעטתי בו והוא הכה אותי, הפסקתי להילחם.
פחדתי, זרמתי כי הבנתי שהוא ינצח בכל אופן.
אני לא יודעת מה כואב יותר הכאב של החדירה, או הכאב שמישהו שלח יד לכיוון הלב שלי ופשוט ריסק אותו.
זה סוף סוף נגמר, בעיניים האדומות התלבשתי מהר ראיתי את המבט המרוצה שלו.
יצאתי מהבית שלו בריצה.
נשארו לי עשר שקל מסכנים חיכיתי לקו חמש השעה הייתה כבר אחת עשרה וזה היה היא הקו האחרון,
למזלי הוא הגיע אחרת הייתי הולכת לצפון העיר שעה.
הלכתי למושב האחרון תוך כדי שאני בוכה את כל המים בגוף שלי.
באה להוציא את הקופסא קולטת ששכחתי הפאלפון שלי אצלו, שיט.
לוקחת את הקופסא מוציאה סיגריה, קליק של המצית.


תגובות (5)

אם אפשר לתת לך עצה , יש כמה משפטים שאין לדעת מי אמר את זה , לדוגמא את יכולה לכתוב

11/07/2015 22:35

    תודה על העצה זה פעם ראשונה שאני כותבת משהו אז אני לא הכי מקצועית חחח

    11/07/2015 22:38

״סורי יצאתי את תהרוג אותי״ כתבתי לו ולקחתי … נכון שלפעמים זה צפוי מי אומר מה אבל יותר נוח לקרוא ככה , חוץ מזה מאוד אהבתי זה מאוד מעניין ואהבתי את הסיום של הקליק של המצית שחוזר על עצמו כול פרק ;)

11/07/2015 22:38

את לא תיארת את הקשר שלהם, אמרת שהם כבר הרבה זמן ביחד ואני לא חושבת שזוג שהרבה זמן ביחד רק מתנשק ולא מדבר בכלל.
את דילגת על כל החלק של הסרט, אין תיאורים אין אישיות לדמויות. לא יודעת זה פשוט ניראה לי לא מקצועי, לא בקטע של להעליב

12/07/2015 01:07

    כמו שאמרתי אני לא מקצועית בכלל פעם ראשונה שאני כותבת משהו

    12/07/2015 01:49
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך