זהו הפרק הראשון של הסידרה Glee בעונה הראשונה, עם הרבה שינויים שלי , זאת אומרת; הבסיס של הסיפור יהיה בדיוק כמו בתוכנית, אבל עם שינויים שלי.
הפרק הבא יעלה מתי שיהיו לפחות 4 תגובות .

_______________________________________________________
מקווה שאהבתם ,
נטע.

Glee | פרק 1 עונה 1 .

28/09/2011 1064 צפיות 2 תגובות
זהו הפרק הראשון של הסידרה Glee בעונה הראשונה, עם הרבה שינויים שלי , זאת אומרת; הבסיס של הסיפור יהיה בדיוק כמו בתוכנית, אבל עם שינויים שלי.
הפרק הבא יעלה מתי שיהיו לפחות 4 תגובות .

_______________________________________________________
מקווה שאהבתם ,
נטע.

הסבר קצר לפני שמתחילים :
כל הדברים הכתובים בסוגריים שבהם יש דיבור, למשל כמו : (כן קווין, אני מגיעה לחלק הזה) הם בעצם הקלטה. זאת אומרת, תלמידי תיכון "מק'נלי" השתעממו בנסיעה באוטובוס והברקה מגניבה עלתה במוחו של אחד מהם; לתעד את הסיפור שלהם. זאת אומרת , כל פעם תהיה נקודת מבט אחרת (מפסיקה מאיפה שהקודם עצר).

אני מבטיחה לכם תבינו בהמשך הכל.

_________________________________________________________________________
Glee עונה 1 פרק 1 .
*נקודת מבט מרייצ'ל*
———————
שם: רייצ'ל.
מעמד פופולרי: נמוך. מנסה להשתפר.
חברים: היו לי רק 3 ; אחד בחטיבה ושניים השנה (אבל אני אספר עליהם בהמשך).
———————————————————————————
הסיפור שרציתי לספר לכם התחיל ביום הראשון לתיכון, יום שני. קמתי בבוקר, אמרתי שלום לשני האבים ההומואים שלי, אכלתי את דגני הבוקר, התרחצתי וכ' וכ'.
טפטוף התחיל כאשר הגעתי לתיכון , הייתי בין הראשונים שהגיעו, אני תמיד עושה הכל כדי לאחר (כדי שזה יעשה אותי פופולרית) אבל בסוף תמיד יוצא שאני מקדימה; אפילו אם אני עושה מקלחת של שעה וחצי!!!
(די קורט זה לא מצחיק, אני עדיין שומרת על עור פנים נקי בבוקר!!!)
ביינתים בחנתי את הלוקר שלי וקישטתי אותו במראה קטנה בדוגמה של שפתיים אדומות פרוותיות. שלא תבינו אותי לא נכון, חלילה, אני לא ענייה רק בגלל שאין לי אמא. אני לא ענייה בכלל. אני האמת במצב כלכלי מצויין.
(פאק אני לא ענייה !!!)
"אל תחשבי שאת היחידה בתיכון הזה" אמר מישהו וסגר לי את הלוקר. כמובן שזה פין, חבר הילדות שלי מהגן, הוא איתי גם בתיכון..
הוא חייך.
"גבהת" החמאתי לו.
הוא שתק ובחן אותי מכף-רגל-ועד-ראש כאילו שהשתניתי בכלל מאז חטיבת הביינים.
הצלצול נשמע וכל המעודדות התלחששו בינהין בזמן שבדקו ברשימה של המעודדות מי נבחרה. רובן יצאו משם בצעקות: "יש!! התקבלתי!!" וחלקן יצאו עם צעקות של : "מי החראות שבחרו את הרשימה הזו?!". (כן קווין זה נכון). אני הלכתי לשם כדי לבדוק לאיזה חוגים התקבלתי. (קוראים יקרים, אולי זה נשמע קצת מוזר אבל צוות בית הספר בחנו בחופש הגדול כל מי שרצה להיות באיזשהו חוג – הם עשו אודישנים. אני נבחנתי לשירה במועדון Glee.).
בלוח המודעות מצאתי את המודעה הזו:
למועדון Glee נבחרו:
רייצ'ל
פין
מרסדס
ארטי
קורט
טינה

מועדון Glee שימו לב!!!
בימי שני, שלישי, חמישי ושישי תלכו לחדר האודיטוריום בשעה השלישית!!! (תוותרו על שיעור).
המורה שלכם הוא מר שוסטר, וויליאם שוסטר
תודה,
צוות ההנהלה של בית הספר.

יש! נבחרתי!! חשבתי לעצמי.
היה צילצול להיכנס לכיתות. השיעור הראשון שלי היה עם מחנכת הכיתה, מיס פ'. אמה משהו.. לא זוכרת את השם משפחה שלה…
היא מאוד נחמדה, שיער ג'ינג'י ואופי נחמד, סטרילית מאוד..
השעות עברו לאיטן וההפסקה החלה.
ראיתי את כל קבוצת המעודדות שדיברו בקול, צחקו, צעקו לבנים והתלחששו . חלפתי על פניהן באדישות, ואחד מקבוצת הפוטבול העיף עליי משקה יוגורט קר בצבע ורוד (בטעם תות). כל מי שראה את 'המחזה בשידור חי' צחק בעוד אני נשארתי עומדת קפואה מרוב הבושה.
(מרסדס, זה לא מצחיק!!).
אחרי שהקהל התפזר רצתי בוכה לשרותי הבנות, נכנסתי למקלחות הבנות (מזל שיש לי תמיד בתיק סט של בגדים) והתקלחתי.. שרתי, הרבה. (חבר'ה, מה אתם רוצים? יש לי הרגל לשיר במקלחת).
אחרי שהתקלחתי ראיתי את אחת מהמעודדות. 'שיט,' חשבתי לעצמי, 'היא שמעה אותי'.
"שירה יפה, חמודה" אמרה אחת מהמעודדות, היא הייתה בלונדינית, נראתה מושלמת והכי מקובלת מכל המעודדות, עיינים יפות וגוף מושלם, "אולי תצטרפי ל'גלי' לכולם שם יש שני דברים משותפים, 1) הם תמיד חננים שם. 2) כולם שרים גרוע, ו*תמיד* במקלחת" אמרה וצחקה. היא ועוד אחת עם שיער שחור-חום עשו סימן כזה. ואני נעלבתי.
"היי קויין, בואי לראות את זה!" קראה מישהי והבלונדינית המושלמת התרחקה. החברה שחומת השיער אמרה לי: "חננה – זה כל-כך מתאים לך" היא צחקה והלכה בעיקבות הבלונדינת, שמסתבר ששמה קווין.
(כן קווין, כזו פרחה היית פעם ואת וסאנטה כל-כך פגעתן בי!!)
"סאנטה…" שמעתי צעקה. "מה?" זה היה קולה של שחומת השיער.
ראיתי את סאנטה מתרחקת מהשירותים בעוד נועצת בי מבט של "מפגרת".
הצילצול נשמע ואני מהרתי להיכנס לאודיטורים ולהתחיל בחזרות של Glee Club.

מקווה שאהבתם !!


תגובות (2)

אני די אהבתי, למרות שאת משתמשת הרבה בסימני קריאה.
אני מקווה שכשתמשיכי זה ישתפר (:

זואי

08/10/2011 07:09

תמשיכי :)

27/08/2013 09:17
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך