He doesn’t know what love is

itsok 26/05/2021 295 צפיות 4 תגובות

He doesn't know what love is.
He knows how to love this certien feeling
when he finally gets the good stuff.
But even this is just an illusion he decided to make up.
He knows how to love the little peace of bread that has the same taste as every other one he ate since he remembers himself.
But even this is gone the moment his body wants more.
He knows how to love the money he finds on the street cause that means that he doesn't need to do the dirty work this week.
But even this comes with sadness cause he knows that the moment some man will come he won't say "no" and the business will be back.
He knows how to love the boy who gave him a smile when he needed it the most.
But even this ended bad cause his troubles come with him everywhere.
He doesn't know what love is
But he doesn't mind, he somehow lives with it.


תגובות (4)

משהו שרציתי לשאול – למה באנגלית?

זה לא גורע (או שבעצם אולי כן? יש לי הרגשה שאם הייתי קוראת את זה בעברית, הקטע היה הרבה יותר בועט ומלא רגש. בעצם אולי לאנמלא רגש, כי זו נראה לי חלק מהפואנטה.), עדיין הנקודה הועברה. אני רק תוהה, למה בעצם?

בכל מקרה, לקטע עצמו – בהחלט עצוב לי כרגע וזה באסה כי התעוררתי לפני עשר דקות, אבל לא נורא~

27/05/2021 06:57

    אז קודם כל בוקר טוב :)
    האמת שאני שואלת את אותו הדבר אבל הפוך. למה לא באנגלית? לדעתי שפה לא גורעת מהרגש או המסר של שום דבר. אם הקטע טוב ומעביר את הרגש כמו שצריך הוא יעשה את זה בכל שפה. אני אישית אוהבת מאוד לכתוב באנגלית למרות שזאת לא שפת האם שלי ואין לי אנגלית מושלמת. אין לי הסבר ללמה אבל משהו בשפה הזאת הרבה יותר עושה לי את זה מעברית ובגלל זה אני יותר כותבת באנגלית והאמת שגם קוראת. כמובן שאני גם אוהבת לכתוב לפעמים בעברית כי בכל זאת זאת השפה שלי, וזאת הסיבה שאני מערבבת ומעלה לפה תוכן שהוא גם וגם. אני כותבת קטע בשפה שאני מרגישה בנוח לכתוב בה באותו הרגע בלי לחשוב יותר מידי ומעלה את מה שאני אוהבת מכל מה שיש לי במגירה.
    ברור לי שלא כולם יתחברו לדברים שלי באנגלית וזה בסדר גמור מבחנתי. יש לי חברה שהרבה יותר אוהבת את הקטעים שלי באנגלית מכל מה שאני מראה לה. בגלל זה אני כותבת גם וגם. אבל האנגלית היא פשוט לוקחת חלק נכבד מהדברים שאני כותבת אז אני בוחרת לשתף גם אותם.
    בכל מקרה שמחה שקיבלת לפחות קצת מהרגש שניסיתי להעביר ותודה רבה לך על התגובה :)

    27/05/2021 07:35

لماذا ليس بالعربية؟
إذا كانت لديك بالفعل لغة لا يفهمها أحد ، فجرب لغة أكثر فائدة وأكثر إقليمية. لا ينفر.

بعد كل شيء ، كما تقول ، "العاطفة تمر عبر أي لغة."
ليس كذلك؟

أنا لست عنصريًا ، أنا أكره الجميع.

27/05/2021 18:17

    תודה?

    27/05/2021 23:48
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך