Val R.
אז שוב אני שופכת את ליבי ואת תובנותיי על החיים שלי, מקווה שתקדישו כמה דקות לקרוא את הכתיבה הנוראית שלי.. רק העובדה שכתבתי את זה וזה לא נמצא אצלי בלב יותר משחררת, תנסו גם אתם.

its all truth 2

Val R. 21/03/2015 729 צפיות תגובה אחת
אז שוב אני שופכת את ליבי ואת תובנותיי על החיים שלי, מקווה שתקדישו כמה דקות לקרוא את הכתיבה הנוראית שלי.. רק העובדה שכתבתי את זה וזה לא נמצא אצלי בלב יותר משחררת, תנסו גם אתם.

אני מאמינה שכל אחד עבר רגעים קשים בחיים שהובילו לתקופות רעות,
ואני? מומחית בתקופות רעות.
החיים שלי זה תקופה רעה אחת גדולה!
כמה מרגש לפעמים,
אני כותבת את זה עכשיו כדי שלפחות כמה אנשים יתעודדו בעובדה שהסבל שלי דומה לשלהם או אפילו גובר עליו.
הסבל שלי התחיל לפני יותר משנה
שנה!! הייתם מאמינים?
התחלתי לצאת עם מישהו מכל הסיבות הלא נכונות ואפילו הפסדתי את החברה הכי טובה שלי על זה, לא משנה מה תעשו אל תוותרו על חברים בשביל בני זוג!!
כלכך לא שווה את זה.
היום, אחרי התאהבתי,שמחתי,חייכתי,צחקתי,בכיתי,כעסתי,הרגשתי אשמה ואומללה הבנתי שהמערכת יחסים הזאת אולי הייתה טובה בהתחלה אבל הייתי ילדה אומללה!
בנוסף לזה שרק רציתי חבר ופחדתי לאבד אותו אז זה נמשך יותר מדיי
הוא אמר לי שהוא לא אוהב אותי יותר
הייתי שבורה
בכיתי כל היום
חשבתי שהוא מפגר שאני אוהבת
אהבתי לפחות
אני יכולה להגיד שאני באמת מאמינה שהוא אהב אותי ובאמת לא יודעת מתי זה הפסיק.
אחד השירים שלנו היה LOVE DON'T DIE- THE FREY עדיין ממליצה עליו אבל השיר מדבר על לא משנה מה קורה אהבה לא נעלמת, ואצלו ביום בהיר אחד, האמת שזה היה היום הראשון שירד גשם השנה ואני כלכך אוהבת את החורף, הוא פשוט הפסיק לאהוב אותי.
וככה בבום אחד הכל ניהיה מובן
אחרי שהוא הלך ביקשתי שאולי ניקח הפסקה לחשוב ולא שווה להיפרד בגלל כמה ריבים קטנים מטומטמים אבל האמת שבליבי ידעתי שברגע שהוא הפסיק לכתוב מכתבים מרגשים, להתקשר בהפתעה, לסמס פאקינג ראשון הבנתי שזה נגמר בנינו לעד.
ומאז היה עוד הרבה נפילה.
אני יכולה להגיד בלב שלם שהיום בערך 5 חודשים אחרי הפרידה אני לא בכיתי מאותו היום.
חשבתי שהתגברתי עליו אבל ממש לא
אני עדיין חושבת עליו כל יום, אבל לא בצורה של אהבה, סתם כי ראיתי משהו מצחיק שהוא יאהב או סתם כי משעמם והוא צף בין המחשבות, אבל אהבה? אין יותר.
אחרי הפרידה מדיי פעם הוא שלח הודעות
האשמתי אותו שלא הלך לי עם מישהו כי אני לא יכולה לסמוך על אנשים יותר
האמת שזה אמת.
אבל הוא לא אשם, רק אני והמישהו, זה סיפור אחר שנראה לי אכתוב בהמשך
הוא חסם אותי באינסטגרם למרות שלא עשיתי לייקים ושום דבר חדש,
הוא חסם אותי גם בסנאפצאט בטענה שקשה לו לראות שאני מאושרת.
אז החלטתי להוריד לעצמי מן הכאב בלראות אותו חוסם אותי בווטצאפ ועשיתי זאת בעצמי,
האמת שזה הדבר הכי מחזק שקיים!!
לדעת שהוא רואה מסך שחור ושאני בחרתי לעשות את זה.
מחזק גם העובדה שאם אני ארצה לשלוח הודעה הוא ידע שזה להוריד את החסימה ואז לשלוח- כלומר אני נואשת לשיחה, זה מחזיק אותי מלא לעשות את זה ואני שמחה.
הדבר שהכי שבר אותי בכל הפרידה הזאת שביום שהיינו אמורים להיות שנה ביחד הוא וחברים שלו הקליטו לי הקלטה בווטצאפ "היום יום הולדת היום יום הולדת ל- (השמות שלנו)" פשוט הדבר הכי אכזרי שעשו לי.
אני מאושרת מהעובדה שאני יכולה להגיד שלא עניתי.


תגובות (1)

אני לא יודעת מה להגיב לך..זה דבר שכולנו עברנו בשניים האלו ורק גורם לנו להתחזק.כולנו ביקרנו במקומות הכי חשוכים שתוך תוכנו בגלל לב שבור.לב שבור תמיד ישאר לב שבור.אבל זה מאת לא מבינה זה שהלב השבור שהוא השאיר לך זה הלב המושלם.

21/03/2015 20:25
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך