אני עוד מעט מעלה הצגת דמויות, כדי לתת בסיס למי שקורא את הסיפור..:)

the story of my life-מבוא

30/07/2017 460 צפיות אין תגובות
אני עוד מעט מעלה הצגת דמויות, כדי לתת בסיס למי שקורא את הסיפור..:)

היי, החלטתי לכתוב סיפור אישי על החיים שלי ועל כל מיני שינויים שעברתי בשנתיים האחרונות..
כולל סיפורי אהבה למיניהם, ריבים, חברויות ועוד הרבה דברים שאני חוויתי.
(שיניתי קצת את השמות של הדמויות במציאות)
אז קודם כל, קוראים לי אביב (השם האמיתי שלי), בת 15 וחצי עולה לכיתה י"א,אבל בתחילת הסיפור הזה הייתי בת 13 וחצי, בתחילת כיתה ט' (קפצתי כיתה)..
אנשים רואים אותי כילדה מצחיקה, חייכנית, יודעת מה היא רוצה, בטוחה בעצמה.
אבל מבפנים אני ילדה מאוד רגישה שנפגעת כמעט מהכל, לא באמת יודעת מה אני רוצה, משתדלת לספק אנשים כמה יותר..
מבחינת מראה- לא יותר מדי שמנה ולא יותר מדי רזה, באמצע כזה.. שיער חום כהה גלי עד אמצע הגב בערך, מבנה פנים די טוב (ככה אנשים אומרים לי), עיניים חומות כהות ונמשים על האף.
צבע עור כהה טיפה, גוף מפותח יחסית לגיל שלי (בוא נגיד שיש חזה ויש תחת).
אם מתחילים איתי אנשים ברחוב? קורה שמסתכלים הרבה, לא באמת מבינה על מה יש להסתכל אבל זה מחמאה אז.. מי אני שאתלונן?
בין כיתה ח' לט' עברתי בית ספר (עיר אחרת), זה אולי יישמע לכם מוזר אבל גרתי בעיר הזאת מגיל שנתיים בערך, פשוט הלכתי לגן ולמדתי בעיר אחרת וגם כל החברים שלי היו שם, אבל באיזשהו שלב רבתי עם כלכך הרבה אנשים והיה לי ממש קשה שם (מבחינה חברתית), ואז החלטתי שאני מתחילה דף חדש בעיר שבה גרתי כל חיי, להכיר ילדים חדשים ולשכוח מהילדות הלא ממש טובה שהייתה לי בעיר הקודמת.
אז בעצם הסיפור מתחיל מהנקודה הזאת, מתחילת כיתה ט', היום הראשון בבית ספר חדש.
מקווה שתהנו <3


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך