אחות קטנה לאנג'לה

MayWriter 25/06/2013 1130 צפיות 3 תגובות

"יום הולדת שמח!" קראה כל המשפחה של אנג'לה. אנג'לה בת ה-6 פתחה עיניים. אמא ואבא עמדו מולה, עם ספרון קטן של ברכות. אמא שלה אמרה: "אנג'י, מזל טוב! היום את בת 7!" אנג'י זה הכינוי של אנג'לה. אמא של אנג'לה הייתה בהיריון, בחודש התשיעי, היא יכולה ללדת כל רגע. אנג'לה קמה מהמיטה, התארגנה לבית הספר ונסעה עם אבא שלה. כשהיא הגיעה לכיתה, כולם בירכו אותה במזל טוב. אבל… האירוע קרה מאוחר יותר באותו היום. באותו זמן שכל הדודים והדודות באו לבקר את אנג'לה. הם הרימו כוסית, וקראו: "לחיי אנג'לה אנג'ס ליאופלד!" ואז אנג'לה התחילה לקרוע את המתנות, אמא של אנג'לה ניגשה אליה. היא שאלה: "אנג'י, אהבת את המתנות?" אנג'לה ענתה: "כן! אני ממש אוהבת אותן!" השעה הייתה חצות. התאריך היה 23.7, יום אחרי היום הולדת של אנג'לה. אחרי כמה דקות, כשאנג'לה כבר הלכה לישון, לאמא של אנג'לה היו צירים פתאום. כולם התחילו להתרגש, אבא של אנג'לה קרא לאמבולנס, אנג'לה הובלה לבית החולים במהירות, וכעבור זמן מה, ילדה.
-בשעה שמונה-
אנג'לה התעוררה, דודתה שמרה עליה במהלך הלילה. אנג'לה שאלה: "איפה אמא ואבא?" ואז הדלת נפתחה. "אמא! אבא!" קראה אנג'לה. אמא של אנג'לה החזיקה משהו ביד. היא אמרה: "אנג'י, הבאנו לך את המתנה שלך." אנג'לה אמרה: "באמת?! איפה היא?" והתחילה לחפש אותה. אמא של אנג'לה צחקקה, ואמרה: "לא, אנג'י, המתנה שלך היא… אחות קטנה…" אנג'לה ראתה את פניה של התינוקת היפה. היא אמרה: "וואו!!" היא התפעלה. אנג'לה שאלה: "איך קוראים לה?" הוריה ענו לה: "גרייס." אנג'לה אמרה: "זה שם ישן מדי! בואו נקרא לה גרייסי, זה ייתן לזה משמעות!"
-כעבור כמה שנים-
"וכיפה אדומה חזרה הביתה בשלום." אמרה אנג'לה. היא כבר בת 12. גרייסי כבר בת 5. אנג'לה קראה לגרייסי מהספר החדש שקיבלה ליום ההולדת שלה- כיפה אדומה. "אנג'לה! גרייסי! חוג בלט וג'אז!" קראו ההורים. האם נכנסה להיריון שוב, לפני תשעה חודשים. גרייסי שאלה: "אוי, אנג'י, את לא יכולה להקריא לי שוב?" אנג'לה אמרה: "גרייסי, קדימה, את לא תרצי לאחר לחוג בלט, ואני לא רוצה לאחר לחוג ג'אז." "אז את יכולה להקריא לי באוטו?" שאלה גרייסי. אנג'לה אמרה: "כמובן!" ולקחה את הספר איתה. אמא של אנג'לה ושל גרייסי יצאה מהבית, אביהן לקח אותן לחוג. באמצע החוג, כשחוג בלט וג'אז של הילדים והנערות התערבבו כדי להעלות מופע, מנהל המתנ"ס נכנס והודיע: "אנג'לה וגרייסי ליאופלד, אבא שלכן מחכה לכן בחוץ, אמא שלכן יולדת… שוב."
והנה, גם גרייסי קיבלה מתנה [:


תגובות (3)

חוחי^^ סיפור יפה :)
אהבתי :)

26/06/2013 02:56

^^

26/06/2013 05:55

אהבתי!!!

09/07/2013 12:10
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך