מחבר סיפורים נהדרים
הסיפור עצוב אז הוא לא מתאים לילדים מתחת לגיל 5 לפחות! מקווה שאהבתם את הסיפור!!

ארנבי פרק 10

הסיפור עצוב אז הוא לא מתאים לילדים מתחת לגיל 5 לפחות! מקווה שאהבתם את הסיפור!!

הסיפור הוא בעבר של ארנבי שכל ארנב במנערות הארנב נטרפו במתקפה של מלך הנחשים קיראשה והנחשים שלו.
מלך הנחשים הוא מולך על שבט הנחשים. דור דור מלך הנחשים עם צבא הנחשים שלו תוקפים כפר וטורפים את כל תושביו. הם חיים במערת הנחשים הקדושה יותר מ-1,000 שנה והם שבנו אותה. שנגמר האספקה מהמתקפה הקודמת מלך הנחשים פוקד על נחשיו לתקוף כפר כלשהו כדי שלא יגוועו מרעב.
דודו של הדו[מהווה] אהב לבקר את כל הארנבים במנערות הארנב. הוא ביקר את ארנבי כי הוא אוהב הכי לבקר אותם ואז התחיל המתקפה של קיראשה. קיראשה פקד לכל הנחשים לתפוס את כל הארנבים ולקחת אותם למערת הנחשים ליד ההר, שם הם יטרפו אותם.
היחידים ששרדו במתקפה של קיראשה הם משפחתו של ארנבי אבל איך הם שרדו? שהתחיל המתקפה דודו של הדו לקח את כל המשפחה ושם אותם על צמרת העץ אפילו את האב הכבד. הנחשים לא מצאו את משפחתו של ארנבי אבל לצערינו הם מצאו את כל הארנבים כי הם לא התחבאו ולקחו אותם למערת הנחשים. אחר כך דודו של הדו התקשר למדברי הנחשים שיכלאו את כל שבט הנחשים.
דודו של הדו הוריד את משפחתו של ארנבי מצמרת העץ. הם גילו שכל הארנבים נתפסו והם הודו לדודו של הדו שהציל אותם מהנחשים. ההורים של ארנבי וגם הדו שדודו ספר לו על המתקפה לא ספרו לארנבי וגם ללנה על המתקפה כי לא רצו שארנבי ולנה היו עצובים, גם שלארנבי היה עוד שני אחים שהנחשים תפסו אותם.
כמה שנים אחרי המתקפה עברו ארנבים אחרים למנערות הארנב כך שארנבי ולנה לא יחשדו בקשר שהם היחידים שגרים במנערות הארנב.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך