מחבר סיפורים נהדרים
הדו היה עצוב שלא זכה בשום גביע אז הוא גנב את הגביע שתוכי זכה כדי שכולם יחשבו שהוא זכה בגביע של תוכי. מקווה שאהבתם את הסיפור!

ארנבי פרק 13

הדו היה עצוב שלא זכה בשום גביע אז הוא גנב את הגביע שתוכי זכה כדי שכולם יחשבו שהוא זכה בגביע של תוכי. מקווה שאהבתם את הסיפור!

8 בבוקר וארנבי אוכל את ארוחת הבוקר האהובה עליו. שארנבי אכל תוכי הגיע ונראה עצוב. ארנבי שאל את תוכי :"למה אתא עצוב?" ותוכי ענה שגנבו לו את הגביע שזכה בלילה! תוכי ספר שאת הגביע הוא זכה בתחרות ומישהו גנב אותו בלילה. הוא קם ממיטתו וגילה שהגביע נעלם!
ארנבי סיים לאכול את ארוחתו והלך אל הבית של תוכי שנמצא על העץ עם תוכי.
הם הגיעו וחקרו את הפשע אבל הם לא מצאו רמזים כי הם לא ידעו איך למצוא אותם, אז הם התקשרו למשטרת הסנאים כי הם יותר מקצועים בקשר לחיפוש רמזים.
המשטרה הגיעה והמפקד המשטרה "רקס" הכלב ועוזרו פולה הכלבה. פולה שאלה את תוכי מה קרה? והוא ענה לה …. רקס חקר את המקום שהיה בו את הגביע ומצא פתק. בפתק היה כתוב איך להכין סלט ירקות טעים.
ארנבי ראה את הפתק וזהה אותו. הוא אמר לרקס שעל הפתק כתוב מתכון של אמו. המשטרה הגיעה אל הבית של ארנבי ופולה שאלה את אמו של ארנבי :"למה המתכון שלך נמצא בביתו של תוכי?". היא ענתה שהיא לא יודעת איך המתכון שלה הגיעה לביתו של תוכי! היא אמרה שהיא לא היתה זקוקה למתכון שלה כי היא זכרה אותו בעל פה אז היא נתנה אותו לבנה לנה.
פולה פנתה אל לנה ושאלה אותה :"מה היא עשתה למתכון של אמה ואיך המתכון הגיע לביתו של תוכי?". לנה ענתה שהיא לא יודעת איך המתכון הגיע לביתו של תוכי ואמרה שהיא לא היתה זקוקה למתכון של אמה אז היא נתנה אותו לשכן.
פולה פנתה אל השכן ושאלה אותו :" מה עשית למתכון של אמו של ארנבי ואיך הוא הגיע לביתו של תוכי?". השכן ענה שהוא לא יודע איך המתכון הגיעה אל ביתו של תוכי ואמר שהוא למד את המתכון בעל פה אז הוא נתן את המתכון להדו.
פולה פנתה אל הדו ושאלה אותו… הדו ענה לה שהוא אבד את המתכון והוא לא יודע איך הוא הגיע אל ביתו של תוכי. המשטרה בדקה אם הדו גנב את הגביע ואם הוא דובר אמת.
אחת מהשוטרים מצא גביע ותוכי אמר שהגביע הוא שלו! רקס שאל את הדו מה הגביע של תוכי עושה בביתו והדו הודה שהוא גנב את הגביע מביתו של תוכי בלילה ושהוא הפיל את המתכון שהוא גנב את הגביע. הוא ספר שהוא לא זכה בשום גביע אי פעם אז הוא גנב גביע מתוכי שכן זכה. תוכי שמע את זה ובקש מהשוטרים לא לעצור אותו. תוכי הסביר להדו שכולם שונים זה מזה וצריך לחיות אם זה.
הדו התנצל בפניי תוכי והחזיר לו את הגביע. הוא הבטיח שזה לא יקרה שוב.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך