מחבר סיפורים נהדרים
הארנב הצעיר הוא החבר החדש של ארנבי והוא יופיע קצת בפרקים הבאים.

ארנבי פרק 14

הארנב הצעיר הוא החבר החדש של ארנבי והוא יופיע קצת בפרקים הבאים.

ביום שני יגיעו למנערות הארנב ארנבים שיגורו בה. ארנבי הלך להכיר את הארנבים החדשים שעברו למנערות הארנב. הוא עבר בכל מנערה וחיפש ארנבים שעברו לגור במנערות הארנב שיוכלו להיות חברים שלו.
הוא פגש ארנב שצעיר ממנו בקצת שרצה להיות חבר שלו והם הלכו ליער לשחק ולהכיר זה את זה באישור ההורים. ארנבי סיפר על עצמו ואחר כך הארנב הצעיר סיפר וכך הם הכירו זה את זה.
הם שיחקו מחבואים שהארנב הצעיר היה המתחבא וארנבי היה הסופר. הארנב הצעיר הלך להתחבא במקום רחוק כדי להקטין את הסיכוי שארנבי ימצא אותו.
הוא התחבא ליד הביצה ואחר כך שמע קולות. אחר כך תנין ודינו הופיעו ותפסו אותו. ארנבי שמע אותו צועק הצילו ורץ עליו. הוא ראה את תניו ודינו לוקחים את הארנב הצעיר לביצה בטח כדי לאכול אותו שם!
הוא רץ אל הבית של תוכי לספר לו מה קרה. הוא הגיע וספר לתוכי את החדשות והם רצו/עפו אל הביצה להציל את החבר החדש של ארנבי.תוכי אמר לארנבי שהוא יסיח את דעתו של תנין ודינו וארנבי ישחרר את חברו. תוכי זרק עליהם אבנים ואחר כך הם רצו לתפוס את תוכי. ארנבי שחרר את חברו הצעיר והם ברחו.
הארנב הצעיר אמר תודה לארנבי והם המשיכו לשחק הרחק מהביצה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך