מחבר סיפורים נהדרים
דינו הוא באמת חכם, בקרוב הוא המציא המצאות שיעזרו לתנין לתפוס את ארנבי ואת לנה אבל הוא המציא אותם רק בעונה השנייה [אחרי פרק 50]. מחר אני יעלה סיפור של איזה סרט של בובספוג שאני המצאתי. מקווה שאהבתם את הסיפור!

ארנבי פרק 17

דינו הוא באמת חכם, בקרוב הוא המציא המצאות שיעזרו לתנין לתפוס את ארנבי ואת לנה אבל הוא המציא אותם רק בעונה השנייה [אחרי פרק 50]. מחר אני יעלה סיפור של איזה סרט של בובספוג שאני המצאתי. מקווה שאהבתם את הסיפור!

דינו הוא לא רק חזק הוא גם מאוד חכם. היום הוא הולך ליריד מדע שנמצא בבניין העירייה של ביצות הויקוס התניני ביער ויקוס. הוא שט לשם באמצעות סירת מנוע דרך נהר הסנאים. תנין הלך איתו כדי שיהיה מישהו שיעזור לו.
היום גם ארנבי ולנה הולכים ליער ויקוס, רק שהם הולכים לבקר עוד פעם את סבתא ברוזה. הם הגיעו לביתה של ברוזה.
גם תנין ודינו הגיעו למקום שהם צריכים. הם עמדו מחוץ לעירייה ותנין ראה את הבית של סבתא של ארנבי ושם את ארנבי ואת לנה. הם נכנסו ותנין עזר לדינו להתכונן ואחר כך הוא הלך לבדוק אם מי שהוא ראה הם ארנבי ולנה.
הוא בדק וגילה שהוא כן ראה אותם בבית של ברוזה. הוא שמע אותם אומרים שהם מתכוונים לצאת החוצה אז הוא בנה מלכודת שתתפוס אותם שיצאו החוצה. תנין יתכוון לקחת אותם לביתם של ההורים שלו ואשתו שנמצא בביצות הויקוס ושם הם יאכלו אותם.
דינו הגיעה אם גביע ענק ונתן לתנין אותו כדי שיחזיק בשבילו בגלל שהגביע כבד. ארנבי ולנה עמדו לצאת ותנין יתרגש בגלל שהוא הולך לתפוס ולאכול אותם וקפץ מיתרגשות. תנין בטעות הפיל את הגביע על המלכודת שלו שהרסה אותו.
ארנבי ולנה שמעו וברחו מהדלת האחורית. תניו האשים את דינו שנתן את הגביע ודינו האשים את תנין שהוא היה צריך להניח את הגביע ולא לקפוץ איתו. עוד פעם משימתו של תנין נכשלה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך