מחבר סיפורים נהדרים
בפרק הבא המקום יהיה שונה מאוד מחוף הים. מקווה שאהבתם את הסיפור!

ארנבי פרק 23

בפרק הבא המקום יהיה שונה מאוד מחוף הים. מקווה שאהבתם את הסיפור!

היום ארנבי נוסע לחוף הים בפעם הראשונה בשנה. הוא נוסע אם משפחתו ואם הדו ותוכי. כולם נפגשו ליד ביתו של הדו בגלל שהדו הוא היחיד שיש לו מכונית.
כולם הביאו את מה שדרוש ועלו למכונית. הם הגיעו לחוף הים והניחו את השמיכה על החול. הם שמו את האוכל עליו ונחו עליו.
ארנבי כבר רצה להיכנס למים אז הוא שאל את תוכי אם הוא יכול להיכנס למים אבל תוכי ענה שלא בגלל שבחדשות אמרו שיש המון מדוזות בחוף והם יכולים לעקוץ. ארנבי היה עצוב בגלל שהוא לא יכול להיכנס למים.
כולם אכלו פירות חוץ מארנבי שלא היה לו תאבון בגלל שהוא היה עצוב. ארנבי אמר לתוכי שהוא צריך לשירותים ותוכי ענה שיש שירותים מאוחרי הדקלים. ארנבי לא באמת רצה לשירותים הוא תכנן להיכנס למים בלי שמישהו ידע.
ארנבי נכנס למים והיה טוב. ארנבי ראה מדוזה אבל עדיין המשיך להתרחץ. הוא היה מרוצה מתוכניתו להיכנס למים עד שמדוזה עקצה אותו וזה היה כואב. ארנבי רץ לתוכי לספר לו את המקרה. תוכי הניח קרח על המקום שהמדוזה עקצה אותו והכאב נרגע.
לאבא של ארנבי היה רעיון והוא ספר אותו לכולם. הרעיון הוא שבגלל שאין מדוזות בכל מקום כמו בחוף שמאוחרי הצוקים הקרובים בצפון אז נעבור לחוף שאין בו מדוזות. הם עברו לחוף כזה וארנבי היה יכול להתרחץ בלי לקבל עקיצות.
הם נסעו לחוף זה עד אוגוסט שהמדוזות יעזבו את החופים. מעכשיו ארנבי יוכל להתרחץ כמה שהוא רוצה בלי לקבל עקיצות.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך