מחבר סיפורים נהדרים
רואים בפרק שתנין צריך קצת לשפר את קצת את היחסים שלו אל הילדים. מקווה שאהבתם את הסיפור!

ארנבי פרק 26

רואים בפרק שתנין צריך קצת לשפר את קצת את היחסים שלו אל הילדים. מקווה שאהבתם את הסיפור!

היום ילדיי תנין-תנידור ותניני עוד פעם עברו לבית של תנין בגלל שההורים ואשתו של תנין עוד פעם בודקים בית עם הסוכן הנדלן שלהם וחושבים אם לעבור לגור שם.
תנין בקש מילדיו להישאר בבית בזמן שהוא ודינו יוצאים לצוד ארנב. ילדיו רצו לבוא עם תנין אבל תניו לא יסכים והלך עם דינו לצוד.
הילדים רצו להראות לתנין שהם יכולים לצוד ארנב בגלל שהם חשבו שתנין חשב עליהם שהם לא יכולים לתפוס. הם יצאו מהבית והלכו למצוא ולתפוס ארנב.
הם מצאו את ארנבי, לנה וגם את הארנב הצעיר משחקים כדור. הם התכוונו לתפוס אותם בעזרת מלכודת כדי שתנין יהיה כל כך גאה עד שכל פעם שהוא יצא לצוד ארנב הוא יקח גם את ילדיו.
הם בנו מלכודת שהם יודעים לבנות שתתפוס אותם. הם תכננו שהארנבים יסיימו לשחק הם יחזרו למנערות הארנב ובדרך הם יתפסו על ידי המלכודת. הם יתרגשו עד שתנין ודינו גילו אותם. תנין כעס אליהם וצעק :"אני אמרתי להישאר בבית!".
הארנבים שמעו אותו אותו וברחו ממנו ולא דרך המלכודת. תנין המשיך להעריר עד שדינו עציה לסלוח להם כי הוא לא רצה שהם יפגעו ופשוט נדבר איתם בלי צעקות. תנין הסכים ודיבר איתם.
הילדים הצטערו שהם לא יקשיבו והבטיחו שזה לא יקרה שוב בתנאי שהם יצאו יותר עם תנין ויתן להם לעזור-תנין הסכים.
הפעם משפחתו מצאה את הבית החדש שהם יעברו לגור שם אז ילדיי תנין לא יעברו לגור אצל הבית של תנין עד להודעה חדשה.
תנין היה עצוב בגלל שעוד פעם לא תפס שום ארנב וכיווה שהילדים לא יעברו לביתו בימים שהוא יוצא לצוד ארנבים.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך