מחבר סיפורים נהדרים
ארנבי לא ראה את ציפור באזור נחל תולקול איפה שציפו לראות וארנבי היה עצוב. ארנבי ראה את הציפור ליד ביתו וזה היה טוב בגלל שזה שימח את ארנבי יותר ממה שהיה מוצא מיד בנחל תולקול וגם זה אומר שהאנקרבה כחול ששת מתרבת מהר וזה טוב. מקווה שאהבתם את הסיפור!

ארנבי פרק 27

ארנבי לא ראה את ציפור באזור נחל תולקול איפה שציפו לראות וארנבי היה עצוב. ארנבי ראה את הציפור ליד ביתו וזה היה טוב בגלל שזה שימח את ארנבי יותר ממה שהיה מוצא מיד בנחל תולקול וגם זה אומר שהאנקרבה כחול ששת מתרבת מהר וזה טוב. מקווה שאהבתם את הסיפור!

בבוקר הטלפון צלצל ואביו של ארנבי ענה לו. זה היה הסבא של ארנבי מקרית ארנבור והוא אמר שהיום הוא יבקר את ארנבי במנערות הארנב. אבא אמר לארנבי את החדשות ואחר כך לאשתו שתכין ארוחה בשבילו.
הוא הגיע ואמר שלום לכולם. הוא הביא תרמיל אפור וארנבי הסתקרן מה יש בתרמיל. ארנבי שאל אותו :"מה יש בתרמיל" והוא ענה שבתרמיל יש ציוד לצפרות כמו משקפת ומחברת ובה מינים וסוגים של ציפורים.
הוא אמר שאחרי שנאכל ארוחה הוא וארנבי יצאו לחפש ציפור מיוחדת שנקראת "אנקרבה כחול ששת". הם אכלו ובזמן שהם אכלו סבא ספר לארנבי שאחד המקומות שהאנקרבה כחול ששת נמצאת בעמק טבלי. הוא אמר שנחפש את הציפור באזור נחל תולקול בגלל שהוא עובר בעמק טבלי לפניי שנשפך אל אגם הדייגים.
הוא אמר שפעם הציפור הייתה נפוצה יותר עד שהציידים התנינים ועוד ציידים של חיות טורפות צדו אותם עד שנחקק החוק שנוגג את זה. הוא אמר שציפור זו נדירה ביותר אחרי זה אבל בעוד כמה שנים הציפור תחזור להיות נפוצה ולפחות נדירה אלא אם כן טורפים לא יקשיבו לחוק וציידו אותם.
הם יצאו לאזור של נחל תולקול שלפניי שנשפך אל אגם הדייגים. בדרך סבא אמר שכל ציפור שהוא מוצא הוא מסמן וי במחברת שלו ליד התמונה של הציפור שהוא מצא. את הציפור אנקרבה כחול ששת עדיין לא מצא ועדיין לא סימן וי ליד התמונה שלו והיום זה ישתנה.
הם הגיעו והתחילו לחפש אנקרבה כחול ששת באמצעות משקפת. שניהם התפצלו כדי להגדיל את הסיכוי למצוא את הציפור. אם ארנבי אמצא עדיין סבא לא יכול לסמן וי אם הוא לא ראה גם את הציפור אז ארנבי צריך לקרוא לו לפניי שהציפור תעוף.
ארנבי קיווה שהוא אמצא ראשון את הציפור אבל סבא מצא אותו ראשון וקרא לארנבי שיראה. ארנבי התרגש בגלל שהוא הולך לראות את הציפור אבל הציפור עפה וארנבי לא ראה אותו. סבא שמח בגלל שראה את הציפור אנקרבה כחול ששת וארנבי לא שמח בגלל שלא ראה.
סבא אמר לארנבי שהוא יחפש את הציפור עוד פעם ואוליי הוא אמצא אבל הזמן נגמר וסבא היה צריך לחזור לקרית ארנבור וארנבי היה עצוב שלא הספיק לראות. אם הלכו הביתה במבט עצוב עד שבקרבת מנערות הארנב ארנבי ראה אנקרבה כחול ששת ושמח מאוד.
סבא חזר לקרית ארנבור וארנבי התחיל לרצות להיות בעתיד צפר.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך