מחבר סיפורים נהדרים
ארנבי עבר הרבה כדי שהדו הרגיש טוב יותר ועזר להדו לא רק שנתן לו את התרופה גם שהוא לא ישתמש בכסף שהדו נתן לו. ביום שבת אני יצרף סיפור שבו תנין ודינו תופסים את ארנבי אבל הם לא לוקחים אותו לביצה אלא... מקווה שאהבתם את הסיפור!

ארנבי פרק 28

ארנבי עבר הרבה כדי שהדו הרגיש טוב יותר ועזר להדו לא רק שנתן לו את התרופה גם שהוא לא ישתמש בכסף שהדו נתן לו. ביום שבת אני יצרף סיפור שבו תנין ודינו תופסים את ארנבי אבל הם לא לוקחים אותו לביצה אלא... מקווה שאהבתם את הסיפור!

ארנבי הלך לבקר את הדו ביער הסנאים בגלל שהוא חולה מאוד. הוא הגיע לביתו ונכנס לראות מהו מצבו של הדו. הוא נכנס לחדרו ושאל את הדו אם הוא בסדר והדו ענה שלא כל כך. הוא אמר שהוא לא מרגיש טוב והוא משתעל ומתעטש הרבה.
ארנבי שאל את הדו אם יש לו תרופה שיכולה להבריא אותו והוא ענה לא. הדו אמר שהוא באמת צריך תרופה ובקש מארנבי לקנות לו תרופה באמצעות הכסף שהוא הולך לתת לו עכשיו. הוא נתן לארנבי את הכסף וארנבי הלך לקנות תרופה.
הוא הגיע למרפאת הסנאים ופנה לרוקח. הוא בקש מהרוקח תרופה נגד המחלה שהדו חלה בו אבל הרוקח אמר שנגמרו התרופות האלו ושהמשלוח הבא של התרופות האלו הגיע בחודש הבא.
לפניי שארנבי הלך לספר להדו את החדשות הרעות הרוקח אמר לארנבי שהוא יכול להכין תרופה שאפילו טובה יותר מהתרופה שארנבי התכוון לקנות אבל כדי להכין אותו הוא צריך צמח מיוחד. הוא אמר שאם סוחטים אותו יוצא חומר שמשמש כתרופה שתעזור להדו להבריא אבל הבעיה היחידה היא שהוא לא יודע איפה הצמח גודל וגם ארנבי לא. ארנבי שאל את הרוקח אם הוא מכיר מישהו שיכול לדעת איפה הצמח צומח והרוקח ענה שיש מישהו שיודע את זה שקוראים לו "ינשופורתי" הינשוף החכם שגר ביער הסנאים המזרחית {החלק של יער הסנאים שבמזרח נהר הסנאים}.
ארנבי הגיע לביתו באמצעות הכתובת שנתן לו הרוקח ודפק בדלתו. ינשופורתי פתח את הדלת וארנבי הציג את עצמו וספר למה הוא הגיע. ינשופורתי היה חכם ונחמד והוא ענה לארנבי שהצמח הזה צומח במערב יער ויקוס איפה שסבתא של ארנבי גרה.
ארנבי הודה לינשופורתי ורץ ליער ויקוס למצוא את הצמח. הוא מצא את הצמח במהירות ליד הבית של סבתו בגלל הרצון שלו לעזור להדו להבריא ורץ לרוקח שיכין את התרופה מהצמח. ארנבי נתן את הצמח לרוקח והוא לקח את הצמח למעבדה.
הוא סחט את התרופה מהצמח, הוא סנן{ניקה} את התרופה ושם בצנצנת. הרוקח אמר שבולעים את התרופה שלושה פעמים ביום וכמה. ארנבי הודה לרוקח שעזר לו ורץ לבית של הדו לתת לו את התרופה.
ארנבי הגיע ונתן להדו את התרופה. הוא הסביר להדו כמה פעמים בולעים את התרופה ביום וכמה. אחרי כמה ימים הדו הוברא, הרגיש טוב מאוד והודה לארנבי שנתן לו את התרופה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך