מחבר סיפורים נהדרים
לפעמים משהו קטן יכול להרוס תכנית שלמה לדוגמא:לשכוח גרזן.... מקווה שאהבתם את הסיפור!

ארנבי פרק 29

לפעמים משהו קטן יכול להרוס תכנית שלמה לדוגמא:לשכוח גרזן.... מקווה שאהבתם את הסיפור!

תנין חשב על תוכנית לתפיסת ארנבי והשאר.הוא התקשר לאביו כדי שיעזור לו לחשוב על תוכנית. הוא שאל את אביו אם יש לו רעיון ואביו ענה כן. הוא הציע לתפוס את ארנבי או כל ארנב אחר אבל לא להביא אותו לביצה בגלל שזה צפוי מדי, להביא אותו למקום לא צפוי ושם נטרוף אותו.
תנין הותה לאביו שהציע לו תכנית והלך אם דינו לתפוס את ארנבי ואם זה יעבוד הם יעשו אותו דבר לחבריי ארנבי{הארנבים}. הם תפסו את ארנבי באמצא טיילו ביער הסנאים והביאו אותו ליער האפל ששם תכננו לטרוף אותו בזמן שתוכי והאחרים מחפשים אותו בביצה.
דינו הביא את הסיר ותנין הדליק אש מתחת לסיר. בינתיים תוכי והדו חיפשו את ארנבי. הם הגיעו לביצה וחיפשו שם. תוכי עף וראה עקבות ליד הבית של תנין שמובילים ליער האפל. הדו אמר שהעקבות האלו של תנין, דינו וארנבי ורצו אל היער האפל.
תניו ודינו עמדו לחתוך את ארנבי ולבשל עד שגילו שלא יביאו את הגרזן. תנין רץ אל הביצה להביא את הגרזן ובדרך הוא ראה את תוכי והדו הולכים לכיוון דינו וארנבי. תנין רץ להזהיר את דינו אבל הוא נפל וקיבל מכה בראש. הוא הסתחרר ובגלל זה פנה לכיוון הלא נכון.
בינתיים תוכי והדו הגיעו לארנבי אבל דינו ניסה לעצור אותם. תוכי והדו הסיחו את דעתו בזמן שארנבי ברח. תוכי והדו רצו מסביב לדינו ודינו מזה קיבל סחרחורת ונפל. ארנבי והשאר חזרו הביתה אחרי שארנבי אמר תודה לתוכי ולהדו שהצילו אותו.
תנין סוף סוף הגיע אל דינו והופתע שראה את דינו מעולף ושראה שאין ארנב בוכה שמבקש שלא יטרפו אותו. תנין העיר את דינו ודינו ספר את מה שקרה. תנין ודינו היו עצובים וצעקו :"אם לא שכחנו את הגרזן ארנבי היה בבטן שלנו מזמן!" ו"בפעם הבאה נבדוק לפניי שנצא אם יש את כל הציוד הדרוש!"


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך