מחבר סיפורים נהדרים
מעכשיו כל יום שבת משפחת ארנבון {שם המשפחה של ארנבי} הכין פאי לפיי המתכון של ינשופורתי ויאכלו אותו.ביום שבת אני לא יוסיף סיפור. מקווה שאהבתם את הסיפור!

ארנבי פרק 30

מעכשיו כל יום שבת משפחת ארנבון {שם המשפחה של ארנבי} הכין פאי לפיי המתכון של ינשופורתי ויאכלו אותו.ביום שבת אני לא יוסיף סיפור. מקווה שאהבתם את הסיפור!

ארנבי אוהב פאי, במיוחד פאי תפוחים. ביום שבת התחשק לארנבי פאי תפוחים ושאל את הוריו אם הוא יכול לקנות פאי אבל הוא כל התרגש וכל כך התרגל שההורים שלו אומרים כן לשאולתיו שהוא לא יקשיב להוריו שאמרו שהיום שבת והחנויות סגורות ורץ לחנות!
ארנבי הגיע לחנות ומיד שראה שהחנות סגורה נזכר שהיום שבת. הוא חזר לביתו עצוב ושאל את הוריו :"איפה גם אפשר להשיג פאי תפוחים?" כי ממש רצה פאי והפעם הקשיב. הוריו ענו שתמיד ביום שבת ינשופורתי אופה פאי תפוחים שהוא מאוד טעים, אפילו יותר מהפאי שמוכרים בחנויות.
ארנבי הגיע אל הבית של ינשופורתי במזרח יער הסנאים ובקש מינשופורתי שיתן לו חלק מהפאי התפוחים שהוא שאמור להכין היום אבל ינשופורתי ענה שהיום הוא לא יכין פאי בגלל שאין לו את המצרך הכי חשוב: תפוחים.
ארנבי חשב על רעיון שהוא ללכת ליער התפוחים שנמצא כמה ק"מ מהבית של תוכי ולהביא ממנו תפוח כדי שינשופורתי יוכל להכין פאי. ינשופותי הסכים וארנבי שאל אותו אם הוא רוצה ללכת איתו ליער התפוחים והוא ענה שלא בגלל שהוא ושאר הינשופים לא יוצאים ביום. ארנבי הסכים שינשופורתי לא יצא איתו והלך ליער התפוחים לקטוף תפוחים.
ארנבי הגיע ליער התפוחים וחיפש את התפוחים הכי בשלים וטריים. הוא מצא מספיק תפוחים כאלו וחזר לביתו של ינשופורתי.
ינשופורתי הכין פאי תפוחים לפיא המתכון שלו. הוא סיים וארנבי לקח חלק ממנו. לפניי שארנבי יצא ינשופורתי אמר לארנבי את המרכיב הסודי שהוא… בגלל שהוא ארנב טוב מאוד ונחמד וכדי שלא כל יום שבת יצדרך להגיעו לבית ינשופורתי בשביל הפאי.
ארנבי חזר לביתו וחילק לכולם חלק מהפאי וכולם אכלו בשמחה.


תגובות (1)

שלום, אני מציא לכם ךחפש את הסיפור"הודעות בקשר לסיפור ארנבי" ולהדעתכן.

13/06/2016 12:54
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך