מחבר סיפורים נהדרים
בפעם הבאה תנין יקח את הצבעים של תוכי... ברשות. מקווה שאהבתם את הסיפור!

ארנבי פרק 31

בפעם הבאה תנין יקח את הצבעים של תוכי... ברשות. מקווה שאהבתם את הסיפור!

היום ארנבי יצא לבקר את תוכי לראות מה שלמו ובגלל שהוא הרבה זמן לא ביקר אותו. ארנבי הגיע לביתו ודפק בדלת. תוכי פתח את הדלת ואמר:"שלום ארנבי". הוא נראה מעוצבן ולא שמח ובגלל זה ארנבי שאל אותו אם משהו קרה לו.
תוכי ענה שכן ואמר שהיום הוא התכוון לצבוע את ביתו שנמצא על העץ בגלל שהוא ממש ישן "ועצוב" אבל הוא לא מוצא את הצבעים. ארנבי עזר לו לחפש את הצבעים. הם חפשו בעליית הגג וארנבי חיפש מתחת לארגזים והתקשה בגלל שעליית הגג מבולגן נורא. תוכי חיפש במקומות אחרים.
ארנבי מצא עקבות צבע והראה אותם לתוכי. תוכי זיהה של מי זה בשליפה ואמר לארנבי שתנין היה כאן. הם חשבו שתנין גנב את הצבעים בגלל סיבה לא ברורה. תוכי עף לבית של תנין בביצה כדי לברר אם הוא גנב את הצבעים ואם לא אז לברר מה הוא עשה בעליית הגג.
תוכי הגיע לביתו והופתע שראה את הבית של תנין צבוע בירוק שלו. תוכי דפק בחוזקה על הדלת ותנין פתח אותה ושאל את תוכי:"מה אתא רוצה?". תוכי ענה שהוא רוצה לדעת למה הוא צבע את ביתו בצבע ששייך לו בלי רשות.
תנין ענה לתוכי שבגלל השמש הצבע של הבית שלו שהוא ירוק נעלם כמעט לגמרי בגלל זה הוא רצה לצבוע אותו אבל לא היה לו צבע ירוק אז הוא גנב מתוכי את הצבע. תוכי שאל אותו:"אם אתא צריך רק ירוק אז למה לקחת את כל הצבעים שלי" ותנין ענה שבגלל החושך שהוא לא הצליח לראות צבעים אז הוא לקח את כולם. תנין אמר שהוא גנב אותם בלילה ושהוא חזר הביתה הוא הדליק אור וחזר לראות צבעים. בגלל שהיה מאוחר מדי להחזיר את הצבעים שהוא לא צריך בגלל שהיה בוקר ותוכי היה צריך כבר להתעורר.
תוכי בקש שבפעם הבאה הוא יבקש ואם עוד פעם יקח את הצבעים שלו בלי רשות אז הוא יתקשר למשטרה. תנין הסכים והחזיר לו את כל הצבעים חוץ בירוק שנגמר. תוכי חזר לביתו וצבע אותו, מזל שתוכי לא היה צריך בכלל ירוק.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך