מחבר סיפורים נהדרים
בבקשה תחפשו את הסיפור "הודעות בקשר לסיפור ארנבי" ותעדכנו. בפרק 24 קרה כמעט אותו מקרה רק שבמקום ים יש את היער האפל.... בפרק הבא לארנב הצעיר יש יום הולדת! מקווה שאהבתם את הסיפור!

ארנבי פרק 35

בבקשה תחפשו את הסיפור "הודעות בקשר לסיפור ארנבי" ותעדכנו. בפרק 24 קרה כמעט אותו מקרה רק שבמקום ים יש את היער האפל.... בפרק הבא לארנב הצעיר יש יום הולדת! מקווה שאהבתם את הסיפור!

היום ארנבי הולך בפעם השנייה לחוף הים. הארנב הצעיר שאל את ארנבי אם הוא יכול גם לנסוע לחוף הים וארנבי ענה שיבדוק עם הוריו. הוא שאל את ההורים אם הוא יכול והם הסכימו. הוא ספר את זה לארנב הצעיר.
לפני שיצאו הם לקחו את הכדור כדי שיהיה מה לשחק בחוף הים ונסעו. הם יגיעו ושמו את המחצלת על החול. הם שכבו על המחצלת ונענו. ארנבי כבר רצה לשחק בכדור ושאל את אביו אם הוא יכול לשחק בכדור אם הארנב הצעיר- הוא ענה כן.
הם שחקו בכדור מסירות קרוב לים ובגלל זה אבא של ארנבי אמר להם להתרחק כי הכדור יכול לפול אל הים ולהיסחף אבל הם יותר מדי יתרכזו הכדור ולא שמעו אותו. הגיע הזמן לאכול ואבא של ארנבי בקש מארנבי ולארנב הצעיר להפסיק לשחק ולאכול. הם אכלו פירות טעימים ועוגיות.
הם סיימו וארנבי והארנב הצעיר שוב שחקו בכדור. הם שחקו שוב קרוב מידי לים ושוב יתעלמו מאבא של ארנבי שאומר להתרחק בגלל רכז יתר בכדור. הפעם הכדור כן נפל לים כך: הארנב הצעיר זרק לארנבי את הכדור אבל ארנבי לא יצליח לתפוס והכדור נפל לים. הם רצו להיכנס למים ולהוציא את הכדור עד שנזכרו שבים יש הרבה מדוזות והם יכולים להיעקץ.
אבא אמר:"אמרתי לכם לשחק רחוק מהים בגלל שהכדור יכול ליפול לים ולהיסחף!" וארנבי והארנב הצעיר אמרו שלא יקשיבו בגלל שיתרכזו בכדור ולא ביעוציו. הם יתנצלו שלא יקשיבו לו ושהוא יצטרך לקנות כדור חדש אבל האחות הגדולה של ארנבי לנה ראתה את הכדור תקוע בין הסלעים בים ואמרה את זה להם. ארנבי והארנב הצעיר הוציאו את הכדור מהסלעים שכנראה שהגלים יעיפו אותו לשם.
ארנבי והארנב הצעיר ימשיכו לשחק בכדור אבל הרחק מהים.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך