מחבר סיפורים נהדרים
דינו הוא לא רק חזק הוא גם חכם. זה קצת הפתיע אבל למי שקרא את פרק 17 זה קצת פחות. בבקשה תחפשו את הסיפור "הודעות בקשר לסיפור ארנבי" ותעדכנו. מקווה שאהבתם את הסיפור!

ארנבי פרק 37

דינו הוא לא רק חזק הוא גם חכם. זה קצת הפתיע אבל למי שקרא את פרק 17 זה קצת פחות. בבקשה תחפשו את הסיפור "הודעות בקשר לסיפור ארנבי" ותעדכנו. מקווה שאהבתם את הסיפור!

ינשופורתי הזמין את ארנבי לביתו לאכול פאי תפוחים שהכין. ארנבי הגיע אל ביתו במזרח יער הסנאים ונכנס. הם דברו ואכלו פאי תפוחים. שהם סיימו ארנבי אמר תודה לינשופורתי ויצא מביתו.
הדוור בא ושאל את ארנבי אם ינשופורתי גר בבית הזה והוא ענה כן. הוא אמר לארנבי לתת את המעטפה לינשופורתי ונתן לו את המעטפה. ארנבי חזר לבית ינשופורתי ונתן לו.
ינשופורתי פתח את המעטפה והוציא את מה שהיה בתוכו. במעטפה הייתה הזמנה לתחרות ידע בגיאוגרפיה שתהיה ליד ביצות הויקוס ביער ויקוס שתיערך בשעה 18:00-20:00 והפרס שלה היא גביע ענקי. ינשופורתי התרגש והתחיל "לחזק" את הידע של בגאוגרפיה.
השעה 17:30 הגיע וינשופורתי וגם ארנבי שרצה גם לבוא יצאו ליער ויקוס. הם הגיעו 10 דקות לפניי שהתחיל והתכוננו. ינשופורתי היה צריך להתמודד מול החכם השני ביער והם הולכים להיות מופתעים ממנו.
התחרות התחילה והם גילו שהמתמודד השני הוא דינו עוזרו של תנין! מישהו שאל את המעומדים שאלות בנושא גיאוגרפיה לדוגמא: מהו הנהר שעובר ביער האפל {תשובה: הנהר הסוער} ומי שיענה נכון ראשון יקבל נקודה.
שאלה דינו ענה נכון ראשון ושאלה ינשופותי. בסוף מי שקיבל את רוב הנקודות הוא אף אחד כלומר שיוויון אז כדי "לשבור" אותו שאלו את שאלת הבונוס. השאלה היא: מאיזה נהר מגיע נחל שממנו נוצר ביצות הויקוס?. לקח הרבה זמן עד שמישהו ענה. ינשופורתי לא ידע והוא בגלל שלא ידע ששאלת הבונוס תהיה קשורה לביצות הויקוס… אבל דינו ידע בגלל שהוא ותנין תמיד עוברים אותו כדי להגיע אל ביצות הויקוס וענה :"נהר הויקוס הגדול".
ינשופורתי כיוו שהתשובה לא נכונה אבל היא כן- מנהר הויקוס הגדול זורם נחל שיצר את ביצות הויקוס. דינו ניצח וקיבל גביע אבל עדיין ינשופורתי וארנבי נהנו במשחק וזה לא היה משנה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך