מחבר סיפורים נהדרים
שתנין ודינו צריכים להגיע לביצות הויקוס במהירות הם שטים דרך נהר הסנאים ואם לא בנהר הויקוס הגדול. מקווה שאהבתם את הסיפור! ותזכרו להתעדכן מהסיפור "הודעות בקשר לסיפור ארנבי".

ארנבי פרק 39

שתנין ודינו צריכים להגיע לביצות הויקוס במהירות הם שטים דרך נהר הסנאים ואם לא בנהר הויקוס הגדול. מקווה שאהבתם את הסיפור! ותזכרו להתעדכן מהסיפור "הודעות בקשר לסיפור ארנבי".

בבוקר לתנין היה רעיון לתפיסת ארנבי וגם אחותו הגדולה לנה וספר אותו לדינו. הוא התחפש כדי שלא יזהו אותו ורץ לבית של ארנבי במנערות הארנב. הוא דפק בדלת ואבא ארנבי פתח אותו.
תנין שיקר שהוא עובר בין בית לבית ביער ומזמין את הילדים בהם לחופשת קיץ בפארק מים שייתקיים מחר בלי מבוגרים בחינם. הוא שיקר שהוא דואג שכל הילדים ביער יצאו לחופשה מחר ובקש שילדיו יגיעו לתחנת האוטובוס בשעה 9:00 ונתן כרטיס מזויף על המקום שמצא באינטרנט וידפיס. הוא אמר אותו דבר למשפחתו של הארנב הצעיר.
תנין תכנן שארנבי, לנה והארנב הצעיר הגיעו לתחנה הוא ודינו יתפסו אותם ויקחו לבית משפחת תנין בביצות הויקוס ושם יאכלו אותם. אף אחד לא יחפש אותם בגלל שכולם חושבים שהם בחופשה בזמן שמשפחת תנין ודינו אוכלים אותם.
בשעה 8:45 לפני שארנבי, לנה והארנב הצעיר יצאו הם התכוננו וארזו לקראת החופשה. הם יצאו לתחנת האוטובוס ופתאום תנין ודינו צצו ותפסו אותם. הם שמו אותם בסירת המנוע בביצה ושטו לכיוון ביצות הויקוס דרך נהר הסנאים.
הדו הסנאי עלה על גשר הסנאים שנמצא מעל נהר הסנאים ופתאום סירתו של תנין עברה והוא ראה את ארנבי והשאר שטים לכיוון יער ויקוס. הדו ספר את זה לתוכי והוא עף לעצור את הסירה ולהציל את ארנבי והשאר.
תוכי עקף את הסירה וחסם את הדרך. דינו ראה מרחוק את זה ובקש מתנין לשוט דרך נהר ויקוס הגדול הדרך הארוכה לביצות הויקוס ולא דרך נהר הסנאים הדרך הקצרה שזה הרביח זמן לתוכי להציל את ארנבי והשאר. תוכי עף במהירות אל הסירה והעיף את תנין ודינו ממנו "והשתלט" על ההגה אבל תוכי לא ידע איך לשוט בו ויתנגש ביבשה.
הם היו בסדר וברחו בגלל שראו את תנין ודינו שוחים לכיווניהם. הם חזרו ליער מאוכזבים{חוץ מתוכי} שאין חופשה בפארק מים אבל עד שתוכי ספר להם על פארק מים שנמצא בעמק טבלי שהם יכולים ללכת אליו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך