מחבר סיפורים נהדרים
נא לכתוב רעיון לתוכן הפרק ה-50 בסיפור "רעיונות לפרק 50 פרק סוף העונה הראשונה שיעלה בסוף החופש הגדול!". מקווה שאהבתם את הסיפור!

ארנבי פרק 40

נא לכתוב רעיון לתוכן הפרק ה-50 בסיפור "רעיונות לפרק 50 פרק סוף העונה הראשונה שיעלה בסוף החופש הגדול!". מקווה שאהבתם את הסיפור!

היום הוא יום האם וארנבי מחפש מתנה לאמו. בגלל הוא לא ידע מה לתת לה הוא הלך ליער הסנאים לשאול את הדו מה יכול לשמש כמתנה טובה לאמו. הוא ליער הסנאים ושאל את הדו את זה. להדו היה רעיון, הוא הלך לביתו והביא ממנו סלסלה. הוא אמר שבסלסלה אפשר לשים משהו טעים ולתת את זה לאמא של ארנבי.
ארנבי הודה להדו וחשב מה אפשר לשים בסלסלה. היה לו רעיון שהוא ללכת ליער התפוחים, לקטוף תפוח, לשים אותו בסלסלה ולתת לאמא. הוא הגיע ליער התפוחים וחפש את התפוחים הכי בשלים וטריים ביער. הוא מצא מספיק ושם בסלסלה.
ארנבי חשב שמשהו בסלסלה חסר וגילה שאין בו בכלל פרחים. הוא רץ לבית ינשופורתי החכם כדי לדעת איפה המקום הכי טוב שבו אפשר למצוא את פרחים יפים בצבע האהוב על אמו אדום. הוא שאל את ינשופורתי איפה אפשר למצוא פרחים יפים ואדומים והוא ענה שיש סוג של פרח שגדל בדרך כלל ביער האפל שהוא הכי יפה ואדום בכל היער.
הוא הגיע ליער האפל אבל בגלל שחשוך מאוד בו אז הוא רץ לביתו להשיג פנס. הוא חזר ליער האפל אם פנס וחפש בו את הפרח. מתבורר שהפרח מאוד נדיר וארנבי לא מתקשה למציאתו עד שהלך ליד הנהר הסוער ומצא הרבה מהם ליד המפל. הוא קישט את הסלסלה בפרחים כאלו ויצא מהיער האפל לפני שנגמר הסוללה בפנס.
הוא חזר לביתו ואכל את ארוחת הצהרים. אחריו ארנבי וגם אחותו הגדולה נתנו את מתנותיהם לאמא. היא אהבה את המתנות במיוחד של ארנבי ושמרה אותם בחדרה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך