מחבר סיפורים נהדרים
מעכשיו ארנבי תמיד יבדוק לפני כל הבטחה אם אפשר. בבקשה תחפשו את הסיפור "הודעות בקשר לסיפור ארנבי" ותעדכנו. מקווה שאהבתם את הסיפור!

ארנבי פרק 41

מעכשיו ארנבי תמיד יבדוק לפני כל הבטחה אם אפשר. בבקשה תחפשו את הסיפור "הודעות בקשר לסיפור ארנבי" ותעדכנו. מקווה שאהבתם את הסיפור!

ביום שישי בבוקר מיד אחרי ארוחת הבוקר תוכי יתקשר ובקש מארנבי לבוא בערב ולעזור לו לצבוע את חדרו. ארנבי הבטיח לתוכי שיבוא. אחרי זה השכן בא ובקש מארנבי שיעזור לו לנקות את ביתו בערב בגלל שמחר בשעה 9:00 יבואו אורחים. ארנבי שכח את הבטחו לתוכי והבטיח שיבוא!
אחרי זה אבא של ארנבי הגיע ואמר שמחר בשעה 9:00 לא נוכל לצאת לדוג באגם הדייגים בגלל שהוא עסוק והשכן צריך להיות בביתו בשעה זו בגלל שמבקרים אותו אורחים. הוא אמר שהיום בערב נצא לדוג וארנבי הבטיח לו שיצטרף. ארנבי שכח את הבטחו לתוכי ולשכן שיעזור להם גם בערב.
ארנבי נזכר שהוא הבטיח לשכן שיעזור לו לנקות את ביתו בזמן שהוא אמור לצאת לדוג וגם שהוא הבטיח לתוכי שיעזור לו לצבוע את חדרו בזמן שהוא אמור לדוג ולנקות את הבית של השכן. ארנבי לא ידע מה לעשות הרי הוא הבטיח להם וחשב על דרך שיוכל להספיק את כל הבטחות. היה לו רעיון שהוא לבוא מוקדם לבית של השכן ולעזור לו לנקות מהר, אחרי זה לבוא לבית של תוכי ולעזור לו לצבוע מהר ולדוג.
הערב הגיע ושעה לפני הדיג ארנבי רץ לבית של השכן. הוא הגיע אבל השכן לא היה בבית והוא היה צריך לחכות. אחרי 10 דקות השכן הגיע ושאל :"למה אתא פו? אתא אמור לעזור לי לנקות את הבית בעוד 50 דקות" ואמר שהוא הרגע חזר מקניית ירקות ושהוא לא מוכן לנקות. ארנבי ענה שהוא רצה להגיע מוקדם כדי שהוא הספיק יותר ביום והשכן הסכים. אחרי 5 דקות הם התחילו לנקות וסיימו 15 דקות לפני הדיג!
ארנבי לא ידע איך להספיק להגיע בזמן לדיג אם הוא צריך קודם לעזור לתוכי ונותרו רק 15 דקות הרי רק ההגעה לבית של תוכי יקחו 15 דקות! ארנבי אמר לאבא שהוא קצת יאחר בגלל שהוא עסוק אבל אבא אמר שצריך ללכת לדוג מוקדם כדי להספיק לדוג לפני שיחשיך.
ארנבי אמר שהוא הבטיח לתוכי שהגיע לעזור לו בערב וגם לשכן ושהוא עזר לשכן לא היה מספיק זמן לעזור לתוכי לפני הדיג. אבא הבין ואמר שתמיד לפני שמבטיחים צריך לבדוק קודם כדי שלא נעשה טעות. ארנבי ספר לתוכי את זה ותוכי סלח והזיז את זה ליום שבת בשעה 9:00. ארנבי נסע אם אביו לאגם הדייגים בלי שום בעיה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך