מחבר סיפורים נהדרים
בבקשה תחפשו את הסיפור "הודעות בקשר לסיפור ארנבי" ותעדכנו. מקווה שאהבתם את הסיפור!

ארנבי פרק 42

בבקשה תחפשו את הסיפור "הודעות בקשר לסיפור ארנבי" ותעדכנו. מקווה שאהבתם את הסיפור!

היום ארנבי הולך לחוף הים אבל מה ששונה בו שסבתא של ארנבי מיער ויקוס וסבא של ארנבי מקרית ארנבור גם באים. כולם הגיעו והתכוננו לנסוע לחוף הים. תנין ראה מה קורה אם ארנבי כדי שיוכל לחשוב על תוכנית מתאימה וגילה שהוא ומשפחתו יוצאים לחוף הים.
תנין ספר את זה לדינו והם חשב על רעיון לתפיסת ארנבי ואפילו אחותו לנה. ושטו לחוף הים דרך נהר ויקוס הגדול שנשפך בסיומו אל הים. הם הגיעו וחפשו את המקום בו נמצעים ארנבי ומשפחתו בינתיים ארנבי ומשפחתו הגיעו לחוף הים בלי לחשוב שתנין בסביבה.
תנין ודינו מצאו אותם וחזרו לסירה. דינו התחפש לליצן והלך עליהם. ארנבי הלך לטייל בחוף הים ולנה באה איתו כדי שתוכל לשמור עליו. דינו הופיע והסיח את דעתם בזה שהוא מעמיד פנים שהוא ליצן. תנין התגנב מאוחריהם ותפס את ארנבי ודינו תפס את לנה לפני שהתחמקה.
כדי שתנין ודינו יגיעו על הסירה הם היו צריכים לעבור מסביב למשפחתו של ארנבי כדי שלא יראו אותם/ישמעו את ארנבי ואת לנה צועקים הצילו. הם עברו מסביב למשפחתו של ארנבי אבל הם עברו יותר מדי קרוב למשפחתו של ארנבי והם שמעו את ארנבי ולנה ותנין לא ידע את זה.
הם בדקו מה קרה לארנבי וללנה וגילו שתנין ודינו תפסו את ארנבי ואת לנה. הם חשבו על רעיון שהוא דומה לרעיון של תנין לתפיסת ארנבי ולנה. סבתא וסבא של ארנבי הסיחו את דעת תנין ודינו ואבא ואמא של ארנבי התגנבו מאוחריהם. הם קפצו עליהם וארנבי ולנה הצליחו לברוח.
ארנבי ולנה הודו למשפחתם שהצילו אותם מתנין ומדינו. הם חזרו לבלות בחוף הים בזמן שנותר.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך