מחבר סיפורים נהדרים
הפרק שמספר על הפגישה הראשונה של חברי המועדון אני יכתוב בעונה השנייה. בפרק הבא ארנבי מבקר בנהר הסנאים ותזכרו לחפש את הסיפור "הודעות בקשר לסיפור ארנבי" ותעדכנו. מקווה שאהבתם את הסיפור?

ארנבי פרק 45

הפרק שמספר על הפגישה הראשונה של חברי המועדון אני יכתוב בעונה השנייה. בפרק הבא ארנבי מבקר בנהר הסנאים ותזכרו לחפש את הסיפור "הודעות בקשר לסיפור ארנבי" ותעדכנו. מקווה שאהבתם את הסיפור?

בבוקר ארנבי אכל ארוחת בוקר אם משפחתו והדו יתקשר. אבא של ארנבי ענה לטלפון והדו אמר לו להגיד לארנבי לבוא לביתו עכשיו. אבא אמר לארנבי את זה וארנבי הלך לבית של הדו מיד שסיים את הארוחה.
הוא הגיע לבית של הדו וגילה את תוכי, הארנב הצעיר, לנה וכמובן הדו בתוכו. הוא שאל את הדו:"למה הם נמצאים פה?". הדו ענה לו שהוא והשאר החלטנו שנעשה מועדון בבית של הדו כל שבוע מעכשיו. הוא אמר שהיום נחליט מה נעשה בכל הפגישות הבאות.
כולם ישבו מסביב לשולחן וחשבו על דרך שבו נוכל להחליט מה יהיה נושא המועדון…. הארנב הצעיר הציע שכולם הגידו את דעתם ואחר כך כולם יחשבו איזה מהדעות הכי טובה לדעתם ואז נצביע. כולם יסכימו שיעשו בדרך של הארנב הצעיר והתחילו להגיד דעות.
תוכי היה האחרון והוא הציע שנאחד את כל הרעיונות והציע שהמועדון יהיה קשור לביטחון הארנבים, בו נציע רעיונות שיוריד את הסיכוי שארנבי, הארנב הצעיר ולנה נטרפו ועוד… לכולם היה קשה להחליט אבל בסוף כולם יחליטו שמה שתוכי הציע נעשה בגלל שהם יבחרו בתוכי אז כל הרעיונות כולל הרעיון שלו יאחדו במקום שנצביע למישהו אחר שרק את העצה שלו נעשה.
הם קראו למועדון "המועדון של ארנבי" ויחליטו שבכל פגישה נדבר, נחשוב על רעיונות שהגנו על ארנבי, הארנב הצעיר ולנה ו….


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך