מחבר סיפורים נהדרים
ארנבי והארנב הצעיר לא יעשו כך שוב. תחפשו את הסיפור "הודעות בקשר לסיפור ארנבי" ותעדכנו. מקווה שאהבתם את הסיפור!

ארנבי פרק 46

ארנבי והארנב הצעיר לא יעשו כך שוב. תחפשו את הסיפור "הודעות בקשר לסיפור ארנבי" ותעדכנו. מקווה שאהבתם את הסיפור!

ארנבי ביקר את הארנב הצעיר כדי לראות מה שלמו. הארנב הצעיר ביקש מארנבי לראות כתבה שמצא באינטרנט בנושא זהב בנהר הסנאים וארנבי הלך לראות. בכתבה כתוב שלפני כ-100 שנים מצאו כמה חתיכות זהב בנהר הסנאים והופתעו.
הם חשבו שבנהר הסנאים נשאר זהב ויצאו לנהר הסנאים לחפש בו זהב אבל בלי שההורים שלהם ידעו בגלל שחששו שהוריהם לא יסכימו לכך. הם יגיעו לנהר הסנאים והתחילו לחפש זהב. הם התקשו לחפש זהב בגלל שכל פעם שהם חופרים בנהר הזרם מעיף חול שמכסה את הבור ומפריע לחיפוש. ארנבי נזכר שינשופורתי ספר שאביו היה מחפש זהב והוא השתמש במסננת בשביל זה. הוא רץ לביתו של ינשופורתי שנמצא במזרח יער הסנאים. הוא הגיע ושאל את ינשופורתי אם יש לו את המסננת של אביו והוא ענה שכן. הוא הלך להביא את המסננת ונתן לארנבי אותו. ארנבי הודה לינשופורתי וחזר לנהר הסנאים.
ארנבי והארנב הצעיר הכניסו את המסננת לתוך הנהר, הם לקחו חול בעזרת המסננת והתחילו לחפש זהב. הגרגרי החול הקטנים יצאו מהמסננת והזהב היה אמור להישאר בתוך המסננת. עברה שעה ועדיין לא מצאו זהב.
הארנב הצעיר חשב שיש זהב במים העמוקים יותר אבל ארנבי אמר שהזרם המים במים העמוקים חזק והוא יכול להיסחף כמו שהוא נסחף בפרק 12 וכמעט התנגש בסלעים בנהר הסוער. הארנב הצעיר הסכים לא להיכנס למים העמוקים עד שראה את התשקפות השמש במים וחשב שיש שם זהב! הוא שחה לשם ולא הקשיב לארנבי שצועק לו:" זה לא זהב זה רק השתקפות השמש!".
שהוא גילה את זה היה מאוחר מדי והוא נסחף. ינשופורתי ראה את זה ועף להציל את הארנב הצעיר לפני שהתנגש בסלעים בנהר הסוער או שיטבע. הוא תפס אותו בעזרת טפריו והחזיר אותו ליבשה.
ארנבי והארנב הצעיר התנצלו מהוריהם שהלכו לנהר הסנאים לחפש זהב בלי רשות.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך