מחבר סיפורים נהדרים
מעכשיו ארנבי והשכן ידוגו גם הים. בבקשה תחפשו את הסיפור "הודעות בקשר לסיפור ארנבי" ותעדכנו. מקווה שאהבתם את הסיפור!

ארנבי פרק 47

מעכשיו ארנבי והשכן ידוגו גם הים. בבקשה תחפשו את הסיפור "הודעות בקשר לסיפור ארנבי" ותעדכנו. מקווה שאהבתם את הסיפור!

בבוקר השכן ביקר ושאל את ארנבי אם הוא רוצה לצאת איתו לתחרות דייג דג הפניקס המוזהב שתתקיים בים בשעה 17:00-19:00. ארנבי הסכים והלך לאכול ארוחת בוקר. אחרי שכל הוא הלך לבית של השכן ועזר לשכן להעמיס את הסירה על האוטו.
הם נסעו לתחרות הדייג דג הפניקס המוזהב. הם הגיעו והתכוננו לדוג את הדג. המתחרים צריכים לדוג את דג הפניקס המוזהב ומי שידוג ראשון בסיום התחרות בשעה 19:00 יתנו לו פרס.
כולם נכנסו לסירות והתחילו לדוג. השכן השתמש בפתיון כדי להגדיל את הסיכוי לדוג את הדג. הוא קשר את הפתיון לחוט החכה וזרק אותו לים.
ארנבי בקש מהשכן שהוא ידוג והשכן הסכים רק בתנאי שמיד אחרי 5 דקות הוא ידוג. 5 דקות עברו וארנבי נתן את החכה לשכן ואחרי 5 דקות בלי תפיסת דג השכן החזיר את החכה לארנבי. כמעט לפני שארנבי תפס את הדג 1 מהמתחרים הצליח לתפוס את הדג ואחר כך ארנבי.
בשעה 19:00 נתנו את הפרס לזוכה אבל עדיין זה לא משנה כי התחרות הייתה כיפית. מיד לפני שכולם הלכו גילו שהדג שתפס הזוכה הוא בעצם דג רגיל שצבעו אותו בזהב. כנראה שהזוכה רימה והפרס עבר לשכן ולארנבי במקום השני.
אחרי שכולם הלכו והחזירו את הדג הפניקס המוזהב והדג הצבוע לים השכן הודה לארנבי שעזר לו ולקח את הפרס לביתו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך