מחבר סיפורים נהדרים
בפרק הבא הולך להיות הפגישה של המועדון של ארנבי הראשונה. תחפשו את הסיפור "הודעות בקשר לסיפור ארנבי פרק 50 והעונה השנייה ותעדכנו. מקווה שאהבתם את הסיפור!

ארנבי פרק 51

בפרק הבא הולך להיות הפגישה של המועדון של ארנבי הראשונה. תחפשו את הסיפור "הודעות בקשר לסיפור ארנבי פרק 50 והעונה השנייה ותעדכנו. מקווה שאהבתם את הסיפור!

ארנבי והארנב הצעיר עשו תחרות ריצה מסביב ליער. הם התחילו במנערות הארנב, המשיכו מסביב ליער וחזרו לנקודת ההתחלה. ארנבי ניצח והארנב הצעיר אמר כל הכבוד לארנבי. הם עוד פעם רצו אבל הפעם סתם ולא תחרות.
בביצה תנין התקשר לאביו כדי לראות מה שלמו. אבא תנין אמר:"תנין, הילדים תניני ותנידור הלכו לקייטנת הקיץ ואשתך בעבודה אז אני נשארתי לבד וחשבתי לבקר אותך". תנין הסכים שיבקר אותו וספר את זה לדינו. דינו הסכים גם וחכה אם דינו לאבא תנין.
הוא הגיע ואמר שלום לתנין. הוא שאל את תנין:" איך הצייד?" ותנין ענה שהצייד לא הולך טוב בגלל שיש 3 ארנבים ש…. אבא תנין בקש שהוא יעזור לתפוס אותם בגלל שהוא טוב במה שקשור לצייד בגלל שפעם הוא היה צייד ויקוס שצד הרבה ארנבים בשביל ביצות הויקוס. תנין וגם דינו הסכימו בשמחה שיעזור ורצו למנערות הארנב.
הם לא מצאו אותם חוץ מלנה אבל היא הייתה ליד הוריה והם לא יכלו לתפוס אותה בגלל זה. כמעט לפני שוויתרו הם ראו את ארנבי והארנב הצעיר רצים לכיוונתיהם והתחבאו. תנין ודינו תפסו אותם ושמו בשק ובגלל שההורים של ארנבי ראו את זה, אבא תנין תפס אותם בעזרת יורה הרשתות שיורה רשת שתופסת את הטרף שנשאר לו כמזכרת מציידי ויקוס לפני שיקראו לתוכי או כל מה שיכול להפריע.
שהם רצו לביצה תוכי והדו גילו אותם וניסו להציל את ארנבי ואת הארנב הצעיר. תוכי והדו לא יכלו להגיע אל הארנבים בגלל שאת אבא תנין, דינו ותנין כמעט בלתי אפשרי לנצח אבל לתוכי היה רעיון וספר אותו להדו. תוכי ניסה להגיע אל ארנבי ואבא תנין רצה גם אותו ניסה לתפוס בעזרת יורה הרשתות אבל מיד לפני שירה הדו לקח בזריזות את יורה הרשתות ותפס בעזרתו את אבא תנין, תנין ודינו. ארנבי הודו לתוכי ולהדו שהצילו אותם אחרי ששחררו את ההורים של ארנבי מהרשת.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך