מחבר סיפורים נהדרים
מעכשיו 3 הארנבים היו מוגנים יותר. עוד מעט יופיע דמות חדשה שיגן את 3 הארנבים. תחפשו את הסיפור" הודעות לסיפור ארנבי פרק 50 והעונה השנייה ותעדכנו. מקווה שאהבתם את הסיפור!

ארנבי פרק 52

מעכשיו 3 הארנבים היו מוגנים יותר. עוד מעט יופיע דמות חדשה שיגן את 3 הארנבים. תחפשו את הסיפור" הודעות לסיפור ארנבי פרק 50 והעונה השנייה ותעדכנו. מקווה שאהבתם את הסיפור!

היום היה פגישת מועדון של ארנבי הראשונה בבית של הדו שמתקיימת כל שבוע. בפרק 45 הם הציעו רעיונות למה שיעשו במועדון והחליטו שהרעיון של תוכי שאומר לשלב את כל הרעיונות ועוד רעיון שלו. הם החליטו שקודם נדבר על חוויות מהשבוע, בעיות שקרו להם ועוד דברים שכולם חוץ מתוכי יציעו במהרה. אחר כך הציעו רעיונות שיגנו את ארנבי,לנה והארנב הצעיר מתנין ומדינו ועוד טורפים שזה העצה השנייה של תוכי.
ארנבי ספר להם שהוא היה השבוע בתחרות דייג דג הפניקס המוזהב ופרטים עליו. הוא ולנה סיפרו גם על הטיפוס הראשון שלהם על ההר אם תוכי ופרטים. הוא והארנב הצעיר סיפרו על הפעם שהם חיפשו זהב בנהר הסנאים ופרטים. כולם סיפרו על חוויה, בעיה 1 ועוד דברים שהציעו מהשבוע שעבר.
הם סיימו והציעו דרכים שיקטינו את הסיכוי לארנבי, ללנה ולארנב הצעיר להיטרף. לנה הציעה שכל פעם שארנבי, היא והארנב הצעיר יצאו לטייל שיהיה מי שישמור עליהם. הדו הציע שיקימו צוות ששומר ומציל את 3 הארנבים וארנבי הציע שלצוות הזה נקרא מגיני 3 הארנבים וכולם הסכימו.
הם בחרו שהמגינים הראשיים היו הדו וכמובן תוכי והמשנה יהיה השכן שהבשר שלו לא טרי אז הטורפים לא יטרפו אותו. יום תוכי יגן ויום הדו יגן ואם 1 מהם יהיה חולה או עסוק אז השכן יחליף אותו. מגיני 3 הארנבים יקחו איתם טלפונים כדי להודיע למגן האחר או לשכן אם הוא צריך עזרה בזה.
בסוף הפגישה תוכי ביקש מהם לחפש עוד מתנדבים שאוהבים ארנבים להיות מגן 3 הארנבים. כולם הלכו לביתיהם בטוחים שאף אחד לא יטרוף את ארנבי, לנה או הארנב הצעיר.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך