מחבר סיפורים נהדרים
תוכי הוא מגן 3 הארנבים מספר 1, הדו הוא מגן 3 הארנבים מספר 2 והשכן הוא מספר 3 שנקבע לפי הרמה שלהם. תחפשו את הסיפור "הודעות לסיפור ארנבי פרק 50 והעונה השנייה ותעדכנו". מקווה שאהבתם את הסיפור!

ארנבי פרק 53

תוכי הוא מגן 3 הארנבים מספר 1, הדו הוא מגן 3 הארנבים מספר 2 והשכן הוא מספר 3 שנקבע לפי הרמה שלהם. תחפשו את הסיפור "הודעות לסיפור ארנבי פרק 50 והעונה השנייה ותעדכנו". מקווה שאהבתם את הסיפור!

ארנבי טייל בנחל תולקול אם תוכי בגלל שהמועדון של ארנבי יחליט כך כדי שארנבי והארנבים האחרים היו בטוחים יותר. הם התחילו ממנערות הארנב והמשיכו סמוך לנחל תולקול לכיוון אגם הדייגים שהנחל נשפך עליו. הנחל היה כמעט יבש לחלוטין בגלל שביער יש קיץ.
תנין ודינו ראו אותם ותכננו לתפוס את ארנבי ולקחת במהירות את הטלפון של תוכי כדי שלא יתקשר להדו. הם תפסו את ארנבי ואת תוכי. דינו לקח את הטלפון של תוכי והוא קשר את תוכי לעץ ותנין לקח את ארנבי אם דינו לביצה.
הם תכננו להגיע לבית של ההורים של תנים ואשת תנין ושם מיד לאכול אותם. 1 מציידי אריתו עקב אחריהם וגילה את זה. הוא ספר את זה לאריתו שאמר לראה וחלק מציידיו ללכת לביצות הויקוס ולגנוב את הארנב שהוא תפס כנקמה.
מה שעוד תנין ודינו לא ידעו שלתוכי היה עוד טלפון קשר חלופי שבעזרתו התקשר להדו ללכת להציל את ארנבי ולשכן לבוא לשחרר אותו. הדו הגיע במהירות לביצה וראה את תנין ודינו אם ארגז גדול שבטוח שארנבי נמצא בתוכו עולים על סירת המנוע ושטים לביצות הויקוס דרך נהר הסנאים.
השכן שחרר את תוכי והדו התקשר לתוכי לעוף אל ביצות הויקוס ולהציל את ארנבי. תוכי הסכים כמובן ועף לביצות הויקוס. תנין ודינו הגיעו לביצות הויקוס ושטו לבית הורי ואשת תנין.
כמעט לפני שיגיעו לבית סירת מנוע הופיע ובה ראה וציידים של אריתו עברו ליד הסירה של תנין ולקחו את הארגז שבתוכו ארנבי. תוכי ראה את זה ועף להציל את ארנבי. הוא התנגש בסירה המנוע והיא התהפכה. תוכי שחרר את ארנבי מהארגז וארנבי שחה לכיוון היבשה. הציידים יכלו לתפוס אותו אבל הם היו צריכים להביא את ראה של ליבשה בגלל שהוא לא יודע לשחות.
אחרי שאריתו שמע שארנבי ברח ותנין גילה גם ולפני שארנבי ותוכי המשיכו לטייל בנחל תולקול תוכי לקח את הטלפון שלו לפני שתנין ודינו יחליטו להרוס אותו. תוכי וארנבי המשיכו בטיול ונהנו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך