מחבר סיפורים נהדרים
מחר יום שבת ובשעה 9:00 הם יצאו לדוג באגם הדייגים ולא בים כי הים נמאס עליהם אחרי יום זה. תחפשו את הסיפור"הודעות בקשר לסיפור ארנבי פרק 50 והעונה השנייה" ותעדכנו. מקווה שאהבתם את הסיפור!

ארנבי פרק 54

מחר יום שבת ובשעה 9:00 הם יצאו לדוג באגם הדייגים ולא בים כי הים נמאס עליהם אחרי יום זה. תחפשו את הסיפור"הודעות בקשר לסיפור ארנבי פרק 50 והעונה השנייה" ותעדכנו. מקווה שאהבתם את הסיפור!

היום ארנבי נוסע אם השכן, משפחתו ואם הדו מגן 3 הארנבים מספר 2. ארנבי והשכן מתכננים לדוג בים. הם התכוננו לדוג ולקחו את הסירה של אבא של ארנבי אל המזח.
תנין ודינו גילו שהם שארנבי, משפחתו והדו יצאו לדוג בים אז הם שטו בסירת המנוע שלהם לים. הם התחילו בביצה והמשיכו דרך נהר הסנאים לנהר ויקוס הגדול ולים.
הם ראו את ארנבי,לנה, השכן והדו עומדים לדוג ותכננו לתפוס את ארנבי ואת לנה בזמן שהם דגים! התוכנית שלהם היא להתנגש בסירה של משפחת ארנבון{המשפחה של ארנבי}ולהטביע אותה באמצעות סירתם ולתפוס את ארנבי ואת לנה תוך שחייה. הם יביאו אותם לביצה ויאכלו אותם בשמחה.
ארנבי, לנה, השכן והדו שטו בים והשכן התחיל לדוג. ארנבי אמר לשכן שיתן לו ולאחותו גם לדוג והוא הסכים. ארנבי ואחותו והשכן דגו בסבב כדי שכולם יכלו לדוג. הם לא חשבו שתנין הופיע ויתפוס את ארנבי ואת לנה בזמן שהם ידוגו.
תנין ודינו עלו על סירתם ושטו אל הסירה של אבא של ארנבי. הם התנגשו בסירה והסירה התהפכה. כולם שחו ממנה ושרדו אבל תנין ודינו קפצו מהסירה ותפסו את ארנבי ואת לנה תוך שחייה.
הדו לא וויתר והפך את הסירה בחזרה והוא והשכן עליו ושטו להציל את ארנבי. תנין ודינו עלו אל סירתם ושטו אל ביצתם. הדו זרק אבן אל המנוע של סירת המנוע של תנין ופגע! הסירה הפסיקה לשוט.
תנין ודינו לא וויתרו והאבטחו את הארנבים אבל הדו גם לא וויתר וצעק אל ארנבי ואל לנה:"ארנבי, לנה תיזהרו" והתנגש בסירת המנוע של תנין והעיף את תנין, דינו והארנבים מהסירה. הארנבים עלו במהירות אל הסירה של אביו והשכן השיט את הסירה לחוף הים.
ארנבי ולנה הודו להדו ולשכן שיצילו אותם ואכלו דגים שתפסו אם המשפחה של ארנבי. שוב ארנבי ולנה הוצלו מהמלטעות של תנין ודינו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך