מחבר סיפורים נהדרים
משימתו של אריתו לנקום בתנין בזה שהוא טורף את הארנבים שהוא רוצה לטרוף נכשלה. בלי ההחלטה של המועדון של ארנבי להגן על 3 הארנבים טוב יותר, 3 הארנבים היו נטרפים! תחפשו את הסיפור "ארנבי" פרק 35 והעונה השנייה ותעדכנו. מקווה שאהבתם את הסיפור.

ארנבי פרק 55

משימתו של אריתו לנקום בתנין בזה שהוא טורף את הארנבים שהוא רוצה לטרוף נכשלה. בלי ההחלטה של המועדון של ארנבי להגן על 3 הארנבים טוב יותר, 3 הארנבים היו נטרפים! תחפשו את הסיפור "ארנבי" פרק 35 והעונה השנייה ותעדכנו. מקווה שאהבתם את הסיפור.

היום יום שבת ובשעה 9:00 ארנבי ואביו יוצאים לדוג באגם הדייגים כמו תמיד. תוכי מגן 3 הארנבים מספר 1 בא גם כי היום הגיע תורו להגן על ארנבי והארנב הצעיר גם רצה לבוא אז שאל את ארנבי אם הוא יכול והוא ענה כן ברשות אביו. כולם התכוננו ונסעו לאגם הדייגים.
אחת מהתנינים הציידים של אריתו רגל אחריהם וגילה שהם נוסעים לאגם הדייגים. הוא ספר את זה לאריתו ואריתו בקש ממנו לתפוס את שני הארנבים הצעירים שם אם עוד כמה ציידים ולהביא אותם לאחוזתו ששם יטרפו אותם. אריתו תכנן לטרוף את הארנבים שתנין רוצה לטרוף וכך ינקום בו.
ארנבי והאחרים הגיעו והתכוננו לצאת לדוג עד שהציידים הופיעו ותפסו את ארנבי והארנב הצעיר. תוכי ניסע לעצור אותו אבל ירו בו עם חצי ההרדמה אז תוכי העמיד פנים שהוא נפגע מחצי ההרדמה בזה שהוא אמר:"אאו" ונפל בכוונה. הציידים האמינו לזה והלכו אם הארנבים לאחוזה של אריתו.
תוכי קם ועקף אחר הציידים. קודם הוא חשב שאלו ציידי ויקוס שציידים בשביל עיריית ביצות הויקוס עד שגילה שהם הולכים לעמק טבלי. הציידים הגיעו לאחוזה של אריתו ונכנסו עליו.
תוכי נכנס לאחוזה דרך החלון ולא בזבז אף רגע אפילו בלהסתכל בנופים של ההרים והיערות בעמק טבלי. הוא מצא את ארנבי והארנב הצעיר כלואים בכלוב שכדי לפתוח אותו צריך מפתח. הוא מצא את המפתח אצל תנין ציד וחשב שיהיה קל עד שראה, אשתו ראה ואריתו הגיעו אם עוד כמה ציידים.
אריתו וראה אמרו לציידים לשחרר את הארנבים כדי שהוא, ראה וראה יכלו לאכול אותם. תוכי לא וויתר ועף לצד השני של האחוזה ושבר 1 מהחלונות וחזר. כולם הלכו לבדוק מה קרה והשאירו את התנין בעל המפתח ליד הכלוב. תוכי שחרר את הארנבים וארנבי הזהיר אותו שהתנין הולך להפעיל האזעקה אז הם הסתלקו מהאחוזה במהירות.
ארנבי והארנב הצעיר הודו לתוכי ובגלל שלא היה זמן לדוג אז הם החליטו שבשבת הזה לא נוכל דגים.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך