מחבר סיפורים נהדרים
הארנב הצעיר נעלב שארנבי שוחה פי שתיים ממנו בגלל הגיל אז ניסה להוכיח ללנה שהוא יכול לשחות כמה שארנבי יכול. השריר שלו נמתח מרוב העומס והיה טובע ללא ארנבי. תחפשו את הסיפור הודעות בקשר לסיפור ארנבי פרק 50 והעונה השנייה ותעדכנו. מקווה שאהבתם את הסיפור!

ארנבי פרק 56

הארנב הצעיר נעלב שארנבי שוחה פי שתיים ממנו בגלל הגיל אז ניסה להוכיח ללנה שהוא יכול לשחות כמה שארנבי יכול. השריר שלו נמתח מרוב העומס והיה טובע ללא ארנבי. תחפשו את הסיפור הודעות בקשר לסיפור ארנבי פרק 50 והעונה השנייה ותעדכנו. מקווה שאהבתם את הסיפור!

היום לנה מלמדת את ארנבי והארנב הצעיר לשחות בנהר הסנאים. הדו התקשר לאבא של ארנבי כדי לדעת אם ארנבי ולנה מטיילים בגלל שהוא צריך לבוא איתם כדי להגן אליהם. אבא של ארנבי ענה שכן והם והארנב הצעיר הולכים לנהר הסנאים ללמוד לשחות מלנה.
הדו אמר לו תודה ונתק את הטלפון. היום הוא איפה עוגה ועכשיו הגיע לשלב שבו מכניסים את העוגה לתנור. הוא הכניס את העוגה לתנור והפעיל אותו. הוא הלך לנהר הסנאים וחפש את ארנבי, הארנב הצעיר ולנה.
הוא מצא אותם ולנה התחילה ללמד לשחות. היא בקשה מהם להכניס את הראש ואחר לבצא את כמה פעולות שבקשה. הארנב הצעיר וארנבי לימדו לשחות מהר. בסיום לנה בקשה מהם לשחות מצד של הנהר לצד אחר של הנהר ולבצא את זה 4 פעמים ולארנב הצעיר 2 פעמים כי הוא צעיר.
לפני שהם עשו את זה הדו נזכר שהעוגה בתנור ורץ לביתו להוציא אותו לפני שישרף. לנה גם נזכרה שהיא הבטיחה לשכן שתעשה משהו בשבילו באותו זמן זה אז היא אמרה לארנבי ולארנב הצעיר לעשות את זה בזמן שהיא הולכת לשכן.
הם עשו זאת והארנב הצעיר התחיל להתעייף מאוד בפעם ה-2 וארנבי לא. הארנב הצעיר רצה לעשות 4 פעמים אז הוא המשיך. הזרוע של התחילה לכאוב אבל עדיין הוא המשיך עד שהכאב היה בלתי מוסבל והוא לא יכל לשחות יותר בפעם ה-3.
הוא התחיל לטבוע בגלל שהוא עצר במים העמוקים ביותר אז ארנבי הפסיק ושחה להציל את הארנב הצעיר. הוא תפס אותו והביא אותו ליבשה. ארנבי שאל את הארנב הצעיר": אתא בסדר?" והארנב הצעיר ענה שכן.
לנה והדו חזרו וטיפלו בו. "הוא פשוט מתך את השריר שלו" אמר הדו ולנה אמרה לארנב הצעיר שלא ישחה יותר ממה שמתאים בשבילו עוד פעם. הדו חלק לכולם את העוגה שלו וכולם נהנו!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך