מחבר סיפורים נהדרים
מיד לפני שתנין ודינו תפסו את ארנבי בעזרת רובה ההרדמה ראה החבר לשעבר של תנין, העוזר של אריתו והבעל של ראה החברה לשעבר של תנין הכשיל אותו אבל לא יצליח לתפוס את ארנבי. בפרק הבא ארנבי ולנה מטפסים על ההר אם תוכי בפעם השנייה! תחפשו את הסיפור הודעות לסיפור "ארנבי" פרק 50 והעונה השנייה ותעדכנו. מקווה שאהבתם את הסיפור!

ארנבי פרק 57

מיד לפני שתנין ודינו תפסו את ארנבי בעזרת רובה ההרדמה ראה החבר לשעבר של תנין, העוזר של אריתו והבעל של ראה החברה לשעבר של תנין הכשיל אותו אבל לא יצליח לתפוס את ארנבי. בפרק הבא ארנבי ולנה מטפסים על ההר אם תוכי בפעם השנייה! תחפשו את הסיפור הודעות לסיפור "ארנבי" פרק 50 והעונה השנייה ותעדכנו. מקווה שאהבתם את הסיפור!

היום לארנבי היה חשק לפאי תפוחים אז הוא ספר את זה להוריו והם אמרו שבגלל שהם מנסים לחסוך בכסף אז במקום שילך לקנות פאי תפוחים בחנות שילך ליער התפוחים אם תוכי כמובן לקטוף תפוחים שמהם נכין את פאי התפוחים. ארנבי הסכים לזה והלך ליער התפוחים אחרי שתוכי הגיע כדי שיכל ללכת איתו ולהגן אליו.
בינתיים תנין קיבל חבילה שעליו יש מעטפה שהוא תלש אותה וקרא את הפתק שהיה בתוכו. אבא של תנין כתב את הפתק שבו כתוב:"תנין היקר ביום שלישי מי שעבר לגור בבית הישן שלו שמכר הגיע ואמר שהוא מצא ארגז במרדף שלו שהוא לא שלו ושאל אותי אם הארגז הוא שלי ואני לא זכרתי. אני בדקתי וגליתי בארגז ציוד שהשתמש שהיה 1 מצייד ויקוס של עיריית ביצות הויקוס ומצא שם כמה חיצי הרדמה ורובה הרדמה שחשב שהם יכלו לעזור לך בצייד אז אני שלחתי לך את הארגז וכתבתי פתק שמסביר מה יש בו."
תנין פתח את הארגז ומצא את מה שאבא שלו כתב שנמצא שם. הוא ספר זאת לדינו והלכו לצוד אם רובה ההרדמה. דינו ראה את ארנבי הולך אם תוכי ליער התפוחים וספר את לתנין. הם הלכו לצוד את ארנבי.
ראה ריגל אחריהם ותכנן להכשיל אותם ולתפוס את ארנבי. הוא רצה להביא אותו לאריתו ולאשתו "ראה" שהם יטרפו אותו איתו. ממש לפני שהם ירו והרדימו את תוכי ואת ארנבי ראה קפץ עליהם. הוא לקח את הרובה ושבר אותו אבל ארנבי ותכי שמעו את זה וברחו. ראה ניסה לתפוס אותם אבל דינו ברשות תנין עצר אותו אבל ארנבי ותוכי התחמקו.
ארנבי ותוכי הגיעו ליער התפוחים וקטפו המון תפוחים טריים ובשלים שמהם הכינו לפי המתכון של ינשופורתי פאי טעים ומתוק. שוב משימתו של תנין וגם אריתו לטרוף את ארנבי נכשלה!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך