מחבר סיפורים נהדרים
בפרק הבא דמות חדשה הולכת להצטרף שהיא הולכת להיות מגן ארנבי מספר 4{קודם רציתי מספר 3 כי הוא הולך להיות טוב יותר מהשכן אבל וויתרתי על זה}. תחפשו את הסיפור הודעות לסיפור ארנבי פרק 50 והעונה השנייה ותעדכנו. מקווה שאהבתם את הסיפור!

ארנבי פרק 59

בפרק הבא דמות חדשה הולכת להצטרף שהיא הולכת להיות מגן ארנבי מספר 4{קודם רציתי מספר 3 כי הוא הולך להיות טוב יותר מהשכן אבל וויתרתי על זה}. תחפשו את הסיפור הודעות לסיפור ארנבי פרק 50 והעונה השנייה ותעדכנו. מקווה שאהבתם את הסיפור!

היום תנין התקשר לאביו כי הוא חשב שהוא יתן לו תוכנית טובה לצייד. אבא תנין אמר שאין לא רעיון עד כשאשת תנין עציה לו רעיון טוב והוא ספר את זה לתנין. תנין הסכים לרעיון וספר אותו לדינו.
הם הלכו לצוד את ארנב וחשבו שהיום הם יצליחו לתפוס ולטרוף ארנב. הם מצאו את ארנבי ותוכי ותפסו אותם. תוכי עמד להתקשר להדו אבל תנין לקח את מכשיר הקשר ושבר אותו.
הם לקחו את ארנבי לביצה במהירות ואת תוכי שמו במרדף של ביתיהם. שהם הגיעו השכן עבר ליד הביצה וראה את ארנבי ואת תוכי אצל תנין ודינו. הוא התקשר להדו וספר לו את זה והדו ענה:"תודה מגן 3 הארנבים מספר 3".
הוא רץ לביצה ופנה אם השכן אל הדלת של תנין. תנין פתח ושאל:" מה אתם רוצים" בהתלהבות. הדו שאל אותו:"איפה ארנבי ותוכי?!". התוכנית היא כשמגיני 3 הארנבים, הגיעו תנין ודינו ישקרו שכבר מאוחר מדי וארנבי נאכל כדי שהם הלכו מאוכזבים אל המשפחה של ארנבי וזה מה שהם עשו.
הדו הופתע והיה עצוב אבל השכן רצה הוכחה. תנין הראה להם חלק מהבשר של ארנבי שהוא בעצם בשר של תרנגול. השכן עדיין לא האמין אז בקש מהם להביא את השלד של ארנבי. הם הביאו את שלד של תרנגול אבל השכן גילה זאת כשהסתכל אליו ובגלל שהוא ידע איך לזהות של מי השלד.
תנין המשיך לשכנא שהם טרפו את ארנבי אבל השכן לא האמין לזה. בזמן זה הדו הסתכל לקצה הביצה ומצא שם ציידים של אריתו ואת ראה גונבים מתנין את ארנבי. הוא ספר זאת לשכן בלי שתנין ידע מה הוא מספר והשכן המשיך להתווכח אם תנין וניסה שלא יסתכל מאחור.
הדו רץ במהירות וחטף את ארנבי מידי ראה. הוא וארנבי ברחו מהם וראה ניסה לתפוס אותם. הוא תפס אותם אבל תנין ודינו ראו את זה וניסו להציל את ארנבי כדי שהם יכלו לאכול אותו מאוחר יותר. הם השאירו את הבית ללא שמירה אז השכן נכנס לשם וחפש את תוכי.
הוא מצא ושחרר אותו. השכן תפס את ראה בעזרת השק הגדול של תנין ותוכי עכב את הציידים. בסוף ארנבי הצליח להתחמק מכל הטורפים והיום נגמר טוב. הוא הודה להדו, תוכי ולשכן שהצילו אותו פעם נוספת.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך