מחבר סיפורים נהדרים
אריתו רצה שאחוזתו יהיה במקום הכי יפה בעמק טבלי אז הוא סלק את תוכינו מביתו כי ביתו נמצא על מקום זה. הוא הדמות החדשה בסיפור ארנבי שתופיע עד סוף הספר. תחפשו את הסיפור הודעות לסיפור ארנבי פרק 50 ותעדכנו. מקווה שאהבתם את הסיפור.

ארנבי פרק 60

אריתו רצה שאחוזתו יהיה במקום הכי יפה בעמק טבלי אז הוא סלק את תוכינו מביתו כי ביתו נמצא על מקום זה. הוא הדמות החדשה בסיפור ארנבי שתופיע עד סוף הספר. תחפשו את הסיפור הודעות לסיפור ארנבי פרק 50 ותעדכנו. מקווה שאהבתם את הסיפור.

היום היה פגישת המועדון של ארנבי שמתקיימת כל שבוע. כולם אמרו חוויות מהשבוע שעבר לדוגמא תוכי ספר את הפעם שבאגם הדייגים ארנבי והארנב הצעיר נחטפו בידי ציידים תניניים והוא עף להצילו. הארנב הצעיר היה אחרון אבל החוויה שלו קשורה מאוד להמשך.
הוא ספר שאתמול הוא הלך ליער האפל ושם מישהו התגנב מאוחריו והבהיל אותו. הוא ספר שהוא ברח מהיער ופחד אפילו להתקרב עליו. לנה אמרה לו שאין סיבה לדאגה ומי שהבהיל אותו בטח עשה בגלל סיבה כלשהית לדוגמא לצחוק מזה.
לפני שהם המשיכו הם הלכו ליער לבדוק מי זה היה כדי שהארנב הצעיר לא יפחד להתקרב ליער. הם הגיעו וסרקו את כל היער. מי שהפחיד את הארנב הצעיר התגנב מאוחרי כולם וניסה להפחיד אותם.
שהוא עשה זאת רק הארנב הצעיר נבהל והשאר לא. הארנב הצעיר ברח והשאר תפסו את המבהיל הזה. הם גילו שהמבהיל היה תוכי נוסף שלא יכירו אותו.
הם שאלו אותו:" למה הבהלת את הארנב הצעיר?" מיד אחרי שהם בקשו מהארנב הצעיר לבוא. הוא ענה שהוא עשה זאת כי אין לו מה לעשות והוא לא יודע לאן ללכת.
הוא ספר שקוראים לו תוכינו ושאין לו בית. כולם הסתקרנו מזה ושאלו אותו:" למה אין לך בית?". הוא אמר שהוא לא רוצה לספר ביער האפל ובגלל זה הם הביאו אותו לבית הדו{ איפה שהמועדון של ארנבי נפגש בו}.
הוא ספר שהוא פעם גר בעמק טבלי במקום שבו רואים את הנוף הכי יפה עד שאריה בשם אריתו ושני נמרים הגיעו וסלקו אותו מביתו כי הם רצו לבנות במקום הכי יפה בעמק טבלי אחוזה. בהתחלה הוא לא הסכים עד שאריתו בקש מציידיו התנינים לסלק אותו בשבילו וכולם הבינו טוב את ההסבר כי פעם ארנבי נתפס בידיהם וגם היה בתוך האחוזה. אחרי זה הוא עבר לגור אם יוני התוכי וכולם הופתעו בגלל זה כי יוני הוא האח של תוכי.
לפני שבוע הוא בטעות שרף את ביתו בגלל סיבה כלשהית ובגלל זה הוא סילק אותו מביתו. לא היה לתוכינו לאן ללכת אז הוא חשב על משהו שיעודד אותו והלך ליער האפל להפחיד את כל מי שמתקרב עליו להנאה.
תוכי התקשר לאח שלו וניסה לשכנא אותו לבקש מתוכינו לחזור לביתו אבל הוא לא יסכים. לארנבי היה רעיון שהוא לבנות בית עץ חדש לתוכינו שיהיה ליד הבית שלו ולצרף אותו למגיני 3 הארנבים שהוא יהיה מספר 4. כולם הסכימו אותו וסברו לו מה מגיני 3 הארנבים עושים.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך