מחבר סיפורים נהדרים
היום הם נסעו לחוף הים בפעם שלפני הפעם האחרונה השנה! בפרק הבא יום האהבה שבו יש את יום הנישואין של תנין ואשתו. בפרק שאחרי הפרק הזה תוכינו הולך להכיר את היער ומסביבו. תחפשו את הסיפור הודעות לסיפור ארנבי פרק 50 והעונה השנייה. מקווה שאהבתם את הסיפור!

ארנבי פרק 61

היום הם נסעו לחוף הים בפעם שלפני הפעם האחרונה השנה! בפרק הבא יום האהבה שבו יש את יום הנישואין של תנין ואשתו. בפרק שאחרי הפרק הזה תוכינו הולך להכיר את היער ומסביבו. תחפשו את הסיפור הודעות לסיפור ארנבי פרק 50 והעונה השנייה. מקווה שאהבתם את הסיפור!

היום ארנבי ומשפחתו הולכים לחוף הים. תוכינו, הדמות החדשה היא גם באה כדי שידע איך נראה חוף הים שהם רוחצים בו ובגלל שהגיע תורו להגן על ארנבי ולנה ועל גם הארנב הצעיר שלא בא כי הוא מגן 3 הארנבים מספר 4. הפעם הם יכלו להתרחץ בגלל שלפני שבוע הודיעו שהמדוזות הסתלכו ואפשר להתרחץ בלי עקיצות.
תנין ודינו עקפו אחריהם ותכננו עוד פעם לתפוס את ארנבי ואת לנה בזמן שהם אם המשפחה בים. הם לא ידעו שמישהו עוקף אחריהם שהוא ראה הנמר. הוא התקשר לאריתו וספר לו שתנין ודינו הולכים לתפוס את ארנבי ולנה שהם אם משפחתם והתוכי שהוא סילק מביתתו. אריתו אמר שהוא ילך לחוף הים לחפש המיקום שהארנבים והתוכי נמצאים בו ושימצא הוא יתקשר לו כדי להגיד לו את המיקום והוא ישלח לשם ציידים באמצאות מסוקו.
הארנבים והתוכי הגיעו לחוף הים ושמו את מגבת החוף על החול. בינתיים תנין ודינו הגיעו לשם באמצאות סירתם וחיפשו את הארנבים. גם ראה הגיע לחוף אבל בינתיים הוא לא מצא את הארנבים.
תוכינו סייר בחוף עד שדינו תפס אותו. הוא קשר אותו לעץ הדקל והלך אם תנין לתפוס את ארנבי ולנה. תוכינו הצליח להגיע למכשיר הקשר והתקשר לתוכי. הוא ספר לו את החדשות והוא עף לחוף הים להציל את ארנבי.
מיד לפני שארנבי ולנה הלכו להתרחץ בים בפעם הראשונה בשנה ותנין ודינו הופיעו ותפסו אותם במהירות. כולם צעקו "אוי לא" וראה שמע את זה. הוא מצא אותם והתקשר לאריתו וספר לו את המיקום של הארנבים והתוכי. אריתו שלח לשם מסוק יש ציידים תנינים שיקחו מתנין ומדינו את ארנבי.
תנין ודינו עמדו לברוח בעזרת סירתם אז ראה עלה על סירתם ושט לפני שתנין ודינו עלו עליו. תנין ודינו כעסו שראה גנב מהם את הסירה והם שמעו רעש של מסוק מתקרב. הם ראו שבמסוק נמצאים ראה הנמרה שמתיסה את המסוק וציידים.
הם נחתו ותפסו את תנין ודינו בעזרת רובה הרשתות. תוכי הגיע וראה את זה. הוא שחרר את תוכינו שעזר לו להציל את הארנבים. הוא הסיח את הציידים ותוכינו עף ולקח רובה רשתות של 1 מהציידים ותפס את כל הציידים בעזרת רובה הרשתות.
ארנבי ולנה ברחו הרחק וחפשו את משפחתם. שהם מצאו, הם ספרו להם את מה שקרה והמשפחה הודה לתוכי ולתוכינו שהציל את ארנבי ואת לנה מהטורפים והלכו להתרחץ.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך