מחבר סיפורים נהדרים
בפרק הבא החברים החדשים של תוכינו מראים לו את היער שבהם גרים. תחפשו את הסיפור הודעות לסיפור ארנבי פרק 50 והעונה השנייה ותעדכנו. מקווה שאהבתם את הסיפור.

ארנבי פרק 62

בפרק הבא החברים החדשים של תוכינו מראים לו את היער שבהם גרים. תחפשו את הסיפור הודעות לסיפור ארנבי פרק 50 והעונה השנייה ותעדכנו. מקווה שאהבתם את הסיפור.

היום הוא יום האהבה וגם יום הנישואין של תנין ואשתו. תנין אמור לבקר היום את אשתו שקרה אם משפחתו בביצות הויקוס ביער ויקוס. בגלל שגנבו לו את הסירה אז אבא של תנין אמור לקחת אותו לביצות הויקוס.
דינו ראה סירה מתקרבת ואמר זאת לתנין. תנין יצא ואבא שלו וגם הילדים, תניני ותנידור הגיעו והשיטו אותו לביצות הויקוס דרך נהר ויקוס הגדול שהיא הדרך הארוכה לביצות הויקוס. תנידור שאל את תנין:"מה המתנה שלך לאמא?" ותנין צעק:"אוי לא, שכחתי מתנה!".
הם חזרו לביצה ותנין חשב מהר על מתנה. תניני הציע משהו טעים ותנידור חשב על רעיון שהוא לתת לאשתו בשר ארנבים אבל כדי להשיג בשר ארנבים צריך לצוד ארנב או לקנות בשר ארנבי שעולה 100,000 שקלים! אבא של תנין ודינו אמרו שפשוט צריך להכין משהו שמסמן את האהבה של תנין ואשתו אבל תנין לא הסכים והחליט שהוא יתגנב לאחוזה של אריתו ולגנוב ממנו בשר ארנבים בגלל שבאינטרנט הוא מצא כתבה שמסבירה שיש לאריתו הרבה בשר ארנבים שתפסו ציידיו.
תנין בקש מדינו לבוא איתו אבל הוא לא הסכים אז תנין הלך בעצמו לאחוזתו של אריתו לגנוב את בשר הארנבים. בינתיים השאר הכינו מתנה לאשת תנין למקרה שתוכניתו תיכשל. תנין הגיע לאחוזת אריתו בעמק טבלי ותכנן איך להיכנס בלי שיגלו אותו.
הוא נכנס דרך החלון וחיפש את בשר הארנבים. הוא מצא כספת שעליה כתוב "בשר ארנבים" וניסה לפרוץ. הוא לא ידע שיש מצלמות שבעזרתם גילו אותו.
הופעלה אזעקה ותנין ניסה לברוח דרך החלון והצליח. תנין רצה לנסות עוד פעם אבל המאבטחים הקיפו את האחוזה והוא לא יוכל להיכנס. הוא הלך חזרה לביצה מאוכזב ומקווה שאשתו תסלח לו.
שהוא חזר וספר את החדשות דינו אמר לו:"אל תדאג בגלל שהכנו מעטפה ופתק שבו תכתוב לאשתך". תנין כעס בגלל שחשב שזה לא מתנה טובה אבל אבא שלו אמר לו לנסות את זה והוא הסכים. תנין כתב וסייים את מכתבו. אחרי זה הוא והשאר הגיעו לביצות הויקוס ונתנו את המכתב לאשת תנין. תנין קיווה שהיא תאהב את המכתב והיא אהבה!
היא הודה לתנין על המכתב והם והשאר חגגו את יום הנישואין.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך