מחבר סיפורים נהדרים
בפרק הבא ינשופורתי יבנה רחפן אבל ארנבי.... כדי שתדעו: בפרק 70 דינו מציג לתנין המצאה שתעזור לו לתפוס את הארנבים! תחפשו את הסיפור הודעות לסיפור ארנבי פרק 50 והעונה השנייה ותעדכנו. מקווה שאהבתם את הסיפור.

ארנבי פרק 63

בפרק הבא ינשופורתי יבנה רחפן אבל ארנבי.... כדי שתדעו: בפרק 70 דינו מציג לתנין המצאה שתעזור לו לתפוס את הארנבים! תחפשו את הסיפור הודעות לסיפור ארנבי פרק 50 והעונה השנייה ותעדכנו. מקווה שאהבתם את הסיפור.

היום ארנבי והאחרים החליטו שנראה לתוכינו את כל היער. הם תכנננו את המסלול שהוא מתחיל מהמקום הכי פחות יפה ומדהים ביער ומסתיים במקום הכי יפה ביער. הם סיימו וספרו את זה לתוכינו.
תוכינו נרגש ורצה כבר להתחיל אבל את המסלול מתחילים בעוד שעתיים בשעה 12:00. עד שעה זאת תוכינו כל הזמן שאל:" כמה זמן נשאר עד שיוצאים?!" בלי סבלנות. השעה 12:00 הגיע והם אמרו את זה לתוכינו.
הם התחילו את המסע שהתחלתה היא מהבית החדש של תוכינו למנערות הארנב. ככל שהתקדמו נהיה יותר יפה כמתוכנן והמשיכו אל היפה ביותר. בדרך הראו לו את ביתיהם והסבירו על המקומות שבהם עברו.
המקום שלפני המקום האחרון שהראו לתוכינו היה נחל הסוער ביער האפל שהוא 2 מהמקומות הכי יפים ביער. ארנבי אמר לתוכינו שלמקום הבא קוראים נהר הסנאים ביער הסנאים שהוא המקום הכי יפה ביער. לתוכינו לא היה סבלנות ורצה כבר להגיע אבל התחיל להחשיך והם היו צריכים לחזור.
תוכינו לא רצה ושכנע את האחרים להראות לו את נהר הסנאים. כולם הראו לתוכינו במהירות את נהר הסנאים אבל החשיך במהירות והם כמעט לא ראו את הדרך וכמובן את נהר הסנאים. תוכינו נאכזב ובקש מהאחרים לחזור הביתה אבל הם לא ידעו איפה הדרך.
הם חפשו את הדרך ולתוכינו לא היה סבלנות וצעק:" זה הדרך, לכו בעקבותי!" והלך לכיוון נהר הסנאים. הוא הלך ונפל לתוך הנהר ועמד לטבוע! ארנבי קפץ לנהר ומצא את תוכינו לפי קוליו. הוא הביא אותו ליבשה והוא והאחרים הלכו לבית של תוכינו.
תוכינו היה בסדר ותוכי אמר לו שהוא ממש לא סבלני שזה לא טוב. תוכינו התנצל על זה והבטיח להיות יותר סבלני. למחרת הם הלכו לנהר הסנאים בשעה 12:00 והפעם תוכינו חיכה לזה בסבלנות.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך