מחבר סיפורים נהדרים
הפרק הזה קשור מאוד ליום כיפור. בפרק הבא תחילת יום הלימודים מתקרבת וארנבי.... פרק אחרי זה יש יום הולדת לשני דמויות באותו יום. תחפשו את הסיפור הודעות לסיפור ארנבי פרק 50 והעונה השנייה ותעדכנו. מקווה שאהבתם את הסיפור.

ארנבי פרק 64

הפרק הזה קשור מאוד ליום כיפור. בפרק הבא תחילת יום הלימודים מתקרבת וארנבי.... פרק אחרי זה יש יום הולדת לשני דמויות באותו יום. תחפשו את הסיפור הודעות לסיפור ארנבי פרק 50 והעונה השנייה ותעדכנו. מקווה שאהבתם את הסיפור.

אתמול ינשופורתי בנה רחפן שמוכיח עד כמה הוא חכם ורצה היום להציג אותו לכולם. בלילה הוא עף לכולם וסיפר להם את זה. שהוא סיים, הוא חזר הביתה והתכונן לרגע שהוא יציג את הרחפן. הוא היה צריך עזרה אז הוא התקשר לאבא של ארנבי לבקש ממנו עזרה.
אבא של ארנבי אמר:" עכשיו לילה, תעיר אותי בבוקר" וינשופורתי אמר שהוא ישן בבוקר כי הוא ינשוף. אבא אמר:"אז מה אתא רוצה?" וינשופורתי ענה שהוא צריך עוזר שיעזור לו להתכונן להצגת הרחפן שלו. ארנבי שמע אותו ורצה לעזור לו.
ארנבי פנה אל אביו ובקש ממנו ללכת לעזור לינשופורתי. קודם אבא לא הסכים כי הוא צריך לישון עד שארנבי הבטיח שבבוקר הוא ישן והוא הסכים. ארנבי הלך לינשופורתי לעוזור לו להתכונן להצגת הרחפן.
ארנבי הגיע לבית ינשופורתי במזרח יער הסנאים ועזר לו. בזמן זה ארנבי רצה להעיף את הרחפן אבל ינשופורתי לא ירשה ואמר שאחרי הצגת הרחפן הוא יוכל לשחק באישור שלו. אחרי זאת ינשופורתי הלך לשירותים וארנבי תכנן להעיף את הרחפן בזמן שינשופורתי בשירותים.
הוא לקח את השלט והעיף את הרחפן. ארנבי לא הבין איך להשתמש בשלט ובטעות גרם לרחפן להתנגש בקיר ולהישבר! ארנבי שמע את ינשופורתי יוצא משירותיו וארנבי דאג מאוד ושם את הרחפן והשלט למקומם כדי שינשופורתי לא יגלה זאת.
ינשופורתי לא ידע שארנבי שבר את רחפנו והוא וארנבי המשיכו להתכונן. הם סיימו להתכונן וינשופורתי רצה לבדוק את הרחפן וארנבי ניסה לעצור אותו. הוא לא הצליח ומיד לפני שבדק את הרחפן הוא שאל את ינשופרתי אם הוא יכול ללכת חזרה הביתה בגלל שהוא עייף והוא הסכים.
ארנבי והלך וינשופורתי בדק את הרחפן! הוא גילה שהרחפן לא פועל כקשורה וניסה לתקן אבל לא הצליח. הוא התקשר לכולם מאוכזב שהצגת הרחפן התבטלה בגלל שהרחפן לא פועל והלך לישון. בבוקר אבא של ארנבי פנה אל ארנבי ואמר לו את החדשות הרעות בלי שידע שהוא כבר יודע.
בנוסף הוא אמר שינשופורתי היה מאוד עצוב וארנבי הופתע ורץ לינשופורתי. הוא גילה לו שהוא שבר את הרחפן והתנצל. ינשופורתי סלח וארנבי הבטיח שלא יעשה זאת שוב. ינשופורתי בקש ממנו לעזור לו לתקן את הרחפן הלילה וארנבי הסכים והלך לישון.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך